Attīstot bezpilota tehnoloģijas, Ķīna lielu uzsvaru liek tieši uz sabiedrisko transportu.
FAW koncerna apakšzīmols Hongqi uzsācis bezpilota mini busa testus, pievienojoties vairākiem citiem ražotājiem, kas dažās lielākajās Ķīnas pilsētās izmēģina autonomi braucošus transportlīdzekļus.
Hongqi mini autobuss ir Robotaxi trešās paaudzes pārstāvis ar Level 4 autonomās braukšanas tehnoloģijām, tas ir – elektronika neprasa vadītāja līdzdalību kontroles procesā un var vadīt automašīnu pa noteiktu maršrutu. Salīdzinājumam, Tesla pašbraucošās tehnoloģijas atbilst 2+ līmenim, kas nozīmē, ka jums ir jātur rokas uz stūres un jāskatās uz ceļu.
Autonomi braucošais Hongqi veidots atbilstoši markas tēlam, ko pasvītro radiatora reste ar vertikāliem “zobiem” un gari, šauri vairākās līnijās sakopoti lukturi. Mini buss izceļas ar apjomīgu iekšējo telpu, augstiem griestiem un platām divviru durvīm. Pie aizmugurējās sienas iebūvēts sols pasažieriem, virs tā – informācijas ekrāns, pie sānu sienām alumīnija turekļi un avārijas apstāšanās poga.
Hongqi apgalvo, ka viņu robotizētais transportlīdzeklis pa koplietošanas ceļiem ir nobraucis vairāk nekā 100 000 kilometru.
Foto: Ekrānbilde no Facebook.com/carnewschina/