Audi atteiksies no četru riņķu simbolikas

Uz Audi automašīnām vairs nebūs redzami četri savienotie riņķi – simbols, ko vācu autoražotājs lietojis gadu desmitiem. Tiesa, nosacījums attieksies tikai uz Ķīnas tirgu.

Šādu ziņu izplatījis Reuters, atsaucoties uz saviem ziņu avotiem Audi struktūrā. Minētais izdevums raksta, ka Audi elektriskās piedziņas automobiļi, kas tiek izstrādāti sadarbībā ar partneri SAIC un paredzēti Ķīnas tirgum, turpmāk iztiks bez četru gredzenu logotipa. Tas esot skaidrojams ar ciešāku partnerattiecību veidošanu un dažiem momentiem, kas saistās ar zīmola tēlu.

Tiek ziņots, ka jaunie modeļi, ko Audi gatavo Ķīnai, izmantos platformu, kas izstrādāta kopīgi ar SAIC. Šāda modeļu saime ir pazīstama ar iekšējo nosaukumu Purple, un tieši šie automobiļi nesaņems emblēmu četru gredzenu formā. Pilnībā saikni ar vācu zīmolu tie nezaudēs, jo uz virsbūves tie saglabās uzrakstu “Audi”.

Purple saimes pirmo konceptu sola parādīt šī gada novembrī, bet līdz 2030. gadam piedāvājumam vajadzētu ietvert deviņus elektriskās piedziņas modeļus.

SAIC un Volkswagen ir seni partneri. Kopuzņēmums tika nodibināts, lai palīdzētu vācu zīmolam pārdot savus automobiļus Ķīnas tirgum un tieši tāds pats nolūks ir vēlāk izveidotajām SAIC un Audi partnerattiecībām.  

Foto: Audi

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.