Krievu blogeris izjauc Lada Granta un “pastāsta, kā ir”

Krievu interneta zvaigzne Iļja Sviridovs no Club Service izjaucis jaunu Lada Granta un salīdzinājis to ārzemju automašīnu.

Blogeris izkomplektējis Lada Granta dārgāko versiju, kas aprīkota ar japāņu Jatco automātisko pārnesumkārbu un papildu ekstrām. Šāda automašīna maksā 1,364 miljonus rubļu (aptuveni 13 300 eiro) pamata versijā, bet kopā ar papildu izvēlēm, kā šajā gadījumā – 1,5 miljonus rubļu (aptuveni 15 000 eiro).

Pirmais, ko pamanīja blogeris –  nestandarta vadi durvīs. Izrādās, ka AvtoVAZ diezgan daudzas detaļas, piemēram, vadus un slēdžus signalizācijai nemaz neinstalē, tādēļ tirgotāji problēmu atrisina ar “kolhoza tūninga” paņēmieniem. Inomarkām šāds tūnings nav nepieciešams.

Vēl viena problēma ir slikta un visai pieticīga rūpnīcas skaņas izolācija, kuras materiālu emuāra autors salīdzinājis ar vecmāmiņas džemperi.

Vēl viens būtisks Lada Granta trūkums ir šķērsvirziena pastiprinājuma trūkums aizmugurē – liftbeka riteņu arkas nav papildus savienotas, kas var būt bīstami sānu triecienā. Importētajos modeļos parasti ir divi šķērsvirziena pastiprinājumi.

Neparastāko  tehnisko risinājumu skaitā ķīniešu drošības jostas, mehānisko stiklu pacēlāju uzlikas no astoņdesmitajiem gadiem,  dzinēja nodalījuma siltināšana ar pusgadsimtu veciem paklājiņiem.

Tomēr ir arī priekšrocības: Lada Granta ir atgriezušies priekšējie drošības spilveni, durvju nišās, kaut arī plāns, tomēr rūpnīcas pretkorozijas aizsardzības slānis, oriģinālā elektroinstalācija ir izgatavota diezgan rūpīgi, bet virsbūve ir rūpīgi nosegta ar vibroizolācijas slāni vietās, kur korpuss var rezonēt.

Nobeigumā autors secina, ka pusotrs miljons rubļu par liftbeku ar 80. gadu beigu ātrumkārbu un 16 vārstu dzinēju ir pārāk daudz maksāts.

Foto: Ekrānbilde no Youtube.com

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.