BMW un Ķīnas tehnoloģijas – Neue Klasse modeļi ar Alibaba mākslīgo intelektu jau 2026. gadā

Bavārieši cer šādā veidā uzlabot savas pozīcijas Ķīnas tirgū, kas pēdējā laikā saskaras ar pieaugošu konkurenci no vietējo ražotāju puses.

BMW atklājis, ka zīmola topošais projekts, kas apvienos elektriskos Neue Klasse automobiļus, būs cieši saistīts ar Ķīnas e-komercijas gigantu Alibaba.

Lai gan Alibaba Group labāk pazīstams kā tirdzniecības uzņēmums un AliExpress radītājs, tas, tāpat kā citas lielas korporācijas, investē līdzekļus arī modernajās tehnoloģijās. Piemēram, Alibaba nākamo trīs gadu laikā ieguldīs vairāk nekā 50 miljardus dolāru, lai attīstītu un pilnveidotu savu MI valodas modeli Qwen.

Qwen modeli jau izmanto Ķīnas autoražotāji, tostarp Eiropā zināmie Zeekr un Leapmotor, taču šī ir pirmā reize, kad tas parādīsies Eiropas automašīnās.

BMW saņems divus elektroniskos palīgus, tā sauktos “MI aģentus”. Car Genius sniegs reāllaika braukšanas palīdzību, bet Travel Companion meklēs dažādus servisus un stāvvietas, plānos ceļojumus un ieteiks restorānus, pamatojoties uz lietotāja vēlmēm.

BMW cer, ka jaunā partnerība ne tikai palīdzēs sasniegt ķīniešus augsto tehnoloģiju sektorā, bet arī palielinās zīmola automašīnu pievilcību Ķīnā.

Piebildīsim, ka bavāriešu sadarbība ar Alibaba tika izveidota jau 2015. gadā, apvienojot spēkus mākoņdatošanas, viedās ražošanas, viedo tīklu, viedās loģistikas un balss mijiedarbības jomās.

Foto: BMW

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.