Goodyear prezentē jaunu riepu tehnoloģiju elektrisko transportlīdzekļu veiktspējas uzlabošanai

2018. gada Ženēvas Starptautiskajā autoizstādē Goodyear demonstrēja EfficientGrip Performance ar Electric Drive tehnoloģiju – pieaugošajam elektroautomobiļu tirgum paredzētu riepas prototipu, kas jau līdz 2019. gadam būs redzams uz Eiropas ceļiem.

Goodyear testi liecina, ka dēļ elektromotora jaudas un griezes momenta, kā arī smago akumulatoru radītā papildu svara elektroautomobilim uzmontētas tradicionālās riepas var nolietoties pat par 30% ātrāk.

“Pieaugošā regulācija emisiju samazināšanai, vēlme samazināt atkarību no fosilās enerģijas un straujie akumulatoru tehnoloģiju panākumi rada ideālu vidi elektrisko transportlīdzekļu attīstībai,” saka Goodyear Eiropas, Tuvo Austrumu un Āfrikas reģiona prezidents Kriss Dilanejs (Chris Delaney). “Mēs sadarbojamies ar automobiļu ražotājiem, lai jau nākamgad ieviestu mūsu Electric Drive tehnoloģiju, kas izstrādāta atbilstoši šī augošā automobiļu segmenta prasībām.”

Papildu augstākai riepu izturībai, autoražotāji sagaida arī uzlabotu rites pretestību elektriskajiem transportlīdzekļiem paredzētajām riepām. Patērētāju prioritāte ir lielāks nobraukums, ņemot vērā nepietiekami attīstītu elektrības uzpildes infrastruktūru vairumā valstu. Klusums un komforta līmenis ir vēl viens būtisks aspekts, jo nelielā ātrumā elektriskie transportlīdzekļi rada aptuveni uz pusi mazāk trokšņa, nekā tradicionālie transportlīdzekļi.

Electric Drive tehnoloģija
Kā atbildi uz šiem izaicinājumiem, EfficientGrip Performance prototips ar Electric Drive tehnoloģiju piedāvā sekojošus risinājumus:
• Inovatīvs protektora dizains: Protektora šaurās rievas (mazie kanāli) nodrošina lielāku gumijas kontaktlaukumu ar ceļa segumu nekā tradicionālās radiālās rievas. Vairāk gumijas uz ceļa palīdz riepai veiksmīgāk tikt galā ar lielu griezes momentu, vienlaikus saglabājot augstu veiktspēju uz mitra ceļa seguma. Protektora dizains arī novērš skaņas viļņa iekļūšanu rievās, tā samazinot iekšējo un ārējo riepu troksni.

• Augstas izturības konstrukcija: Riepas protektora šķērsgriezuma forma ir uzlabota, lai atbalstītu akumulatora radīto papildu svaru, vienlaikus saglabājot optimālu protektora nospiedumu, lai nodrošinātu augstu veiktspēju.

• Palielināts nobraukums: Protektora materiāla īpašības ir pielāgotas ļoti zemai rites pretestībai, lai palielinātu transportlīdzekļa nobraukumu, vienlaikus tiekot galā ar augstu griezes momentu. Turklāt sānu borti ir veidoti tā, lai samazinātu aerodinamisko pretestību, savukārt profils rada mazāku rotējošu masu, kā rezultātā samazinās enerģijas patēriņš.

“Goodyear ir uzņēmums ar 120 gadu pieredzi, kas radot inovatīvus risinājumus, palīdzējis mainīt transporta pasauli. Mēs piedāvājam EfficientGrip Performance prototipu ar Electric Drive tehnoloģiju kā pierādījumu tam, ka Goodyear turpina būt vadošais šajā ceļā uz nākotnes mobilitāti,” saka Dilanejs.

 

Foto: Publicitātes attēls

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.