Pagaidām tas ir vēl ir Frankfurtes autoizstādes jaunums, taču divas dienas pirms izstādes slēgšanas (20.09), tiks dots Range Rover Sport oficiālais tirdzniecības starts.
Pateicoties lielam daudzumam alumīnija detaļu konstrukcijā, jaunais Range Rover Sport ir par 420 kg vieglāks nekā tā priekštecis.
Range Rover Sport Foto: Publicitātes foto
Apvidus auto aprīkojumā iekļauta sistēma, kas pasaules autobūvē ir absolūts jaunums – tā ir funkcija Wade Sensing, kas bezceļu apvidū automātiski mēra pārbraucamā grāvja vai ūdens šķēršļa dziļumu un ataino to uz centrālā displeja, pielīdzinot automobiļa siluetam. Jaunums ir arī trešā sēdekļu rinda, kas ļauj pārvērst apvidnieku par septiņvietīgu transportlīdzekli. Komplektācijā iekļauta Adaptive Dynamics balstiekārta ar regulējamiem amortizatoriem, aktīvā divkanālu slīpuma regulēšanas sistēma Dynamics Response un Torque Vectoring sistēma, kas piebremzē atsevišķus riteņus, novēršot nepietiekamu pagriežamību, sekmējot drošāku līkumu izbraukšanu.
Range Rover Sport Foto: Publicitātes foto
Motoru piedāvājumā ir 5 litru V8 benzīna dzinējs ar 510 ZS jaudu, 4,4 litru V8 dīzelis ar 339 ZS, kā arī sešcilindru dīzelis divās jaudas versijās – ar 258 un 292 ZS jaudu. 2013.gada beigās tiem pievienosies hibrīdmodifikācija, kas uz 100 km patērēs vien 6,4 litrus degvielas.
Cenu ziņā izdevīgākais britu apvidnieka variants maksās59 600 eiro, bet cena par dārgāko modifikāciju pārsniegs 100 000€.
Range Rover Sport 3.0 SDV6 Hybrid Foto: Publicitātes foto
Range Rover Sport Foto: Publicitātes foto