Kia modeļus pārbaudīs Nirburgringas testa centrā

Kia modeļi, kas paredzēti Eiropas tirgum, turpmāk tiks testēti jaunajā Nirburgringas (Nürburgring) testa centrā Vācijā. Centrs tapis, pateicoties Hyundai Motor Group, kas ir Kia un Hyundai zīmolu mātes uzņēmums, investīcijām 6,62 miljonu eiro apmērā.

Automašīnu testa centra pabeigšana ir atbalsts grupas pētījumu un attīstības aktivitātēm Eiropā.

Jaunais testa centrs nodrošina Kia pilna laika klātesamību Nirburgringas trasē, ļaujot novērtēt un attīstīt Kia modeļu izturību un braukšanas dinamiku vēl efektīvāk un vēl biežāk.

Foto: Publicitātes foto

  • Nirburgringā tiek atklāts jaunais 6,6 miljonus eiro vērtais Eiropas Testa centrs.
  • Centrs veidots ar mērķi īstenot vēl vairāk automašīnu izturības testus.
  • Centrs būs atbalsts Kia mērķim padarīt modeļus vēl dinamiskākus.

Pārsteidzošā centra, kura kopējā platība ir 3622 m2, celtniecība tika uzsākta 2012.gada jūnijā, un tā tika pabeigta mazāk kā 15 mēnešu laikā. Modernās stikla un tērauda ēkas četros stāvos atrodas darbnīcas, biroju telpas un atpūtas vietas. Jaunais Nirburgringas centrs ir daļa no grupas Eiropas pētījumu un attīstības centra, kas atrodas Ruselheimā, Vācijā, un kur bāzētas Kia Eiropas inženierijas iekārtas.

Nirburgringa, dēvēta arī par „zaļo elli”, ir viena no izaicinājumiem bagātākajām trasēm pasaulē – tajā ietverti 73 līkumi, 33 kreisie un 40 labie pagriezieni, vairāk kā 20,8 kilometru garumā. Ar atšķirību gandrīz 300 metri starp trases augstāko un zemāko punktu tās augstuma kāpumi un kritumi ir attiecīgi 17 un 11 procenti. Šī trase ir ideāla, lai īstenotu pat prasīgākos automašīnu testa braucienus, ieskaitot izturības testus, kuros automašīnas veic 480 trases apļus vien dažu nedēļu laikā. Šajos testos veiktie aptuveni 10 000 kilometri ir ekvivalents vairāk kā 150 000 kilometru nobraukumam normālos braukšanas apstākļos, un tas ļauj iegūt vērtīgu informāciju, kas tālāk tiek nodota grupas attīstības inženieriem. Jaunais testa centrs ļaus inženieriem novērtēt informāciju reālajā laikā, veicot modifikācijas testa braucienu norises laikā.

Maikls Kols (Michael Cole), Kia Motors Europe izpilddirektors, norāda: „Nirburgringa ir slavena kā viens no lielākajiem izaicinājumiem ikvienai automašīnai. Trases nepārtraukta pieejamība ļaus Kia inženieriem maksimizēt šeit veikto testu efektivitāti.”

Foto: Publicitātes foto

“Kia modeļu dinamisks izpildījums mums kļūst arvien nozīmīgāks, un to vēl vairāk uzsver jauno modeļu Kia pro_cee’d GT un cee’d GT atklāšana, tāpēc iespēja iegūt vēl labākus rezultātus mums ir svarīgāka kā jebkad.”

Par Kia Motors Europe
Kia Motors Europe ir Kia Motors Corporation pārstāvniecība Eiropā, kas nodrošina automašīnu pārdošanu, mārketingu un apkalpošanu. Tās galvenā mītne atrodas Frankfurtē, Vācijā, un šobrīd Kia pieejams 30 Eiropas tirgos.

Par Kia Motors Corporation
Kia Motors Corporation (www.kia.com) – kvalitatīvi automobiļi cilvēkiem, kas jūtas sirdī jauni. Uzņēmums dibināts 1944. gadā, un tas ir vecākais automobiļu ražotājs Korejā. Deviņās rūpnīcās un montāžas cehos piecās valstīs ik gadu tiek saražoti vairāk nekā 2,7 miljoni automobiļu, kas tiek pārdoti un apkalpoti ar izplatītāju tīkla starpniecību aptuveni 150 valstīs.

Kia strādā vairāk nekā 47 000 darbinieku, un uzņēmuma gada apgrozījums ir 42 miljardi ASV dolāru. Kia ir Australian Open tenisa turnīra ģenerālsponsors un FIFA (FIFA pasaules kausa futbolā organizētājs) oficiālais transporta partneris. Kia Motors Corporation zīmola devīze ir „The Power to Surprise” – „Spēja pārsteigt”. Tā atspoguļo uzņēmuma apņemšanos pārsteigt visu pasauli, piedāvājot aizraujošu un iedvesmojošu pieredzi, kas pārspēj gaidīto.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.