Francijas autobūves uzņēmuma „Renault” prezidents un izpilddirektors Karloss Gons un Indonēzijas autobūves uzņēmums „PT Indomobil Sukses International, Tbk” prezidents Jūsaks Kertovidjojo 18. septembrī parakstījuši sadarbības līgumu, portālu „iAuto” informēja autoražotāja pārstāvji.
Ar šo paziņojumu par partnerību tiek aizsākts Renault attīstības sākumposms Indonēzijā. Sākot ar 2015. gadu Renault laidīs klajā montāžai uz vietas paredzētus pielāgotus produktus, aptverot Indonēzijas tirgus būtiskāko daļu.
Brazīlijas tirgum pielāgotais “Renault Duster” Foto: Publicitātes attēls
Kā pirmā Indonēzijā tiks sākta „Duster” montāža, taču papildus Indonēzijas tirgū tiks laists arī „Koleos” apvidus automobilis un „Megane R.S.”. Kā skaidro autoražotāja pārstāvji, šie modeļi palīdzēs veidot „Renault” zīmolu kā atšķirīgu izvēli Indonēzijā, liekot uzsvaru uz dzinēju veiktspēju, ārējo izskatu un tehnoloģiju.
„Duster” tiks aprīkots ar savā klasē labāko 1,5 dCi dzinēju, kāds ir katram trešajam pasaulē pārdotajam „Renault” automobilim, sākot no „Twingo” līdz „Laguna”. Tas būs zīmola un tēla popularizētājs Indonēzijā, jo šajā valstī tiek pieņemti arvien stingrāki emisiju noteikumi un degvielas ekonomija ir viens no pamatkritērijiem automobiļu iegādē.
Vienlaikus „Indomobil” līdz 2016.gadam ierīkos 45 izstāžu telpas.
„Indomobil” ir „Nissan” partneris Indonēzijā kopš 1981. gada un japāņu autoražotājam palīdzējis sasniegt 6 % tirgus daļu ar 67 000 pārdotām vienībām.
Indonēzija ir valsts ar visstraujāko izaugsmi Dienvidaustrumāzijā, ar 250 miljoniem iedzīvotāju. Indonēzija, kurā ir 36 transportlīdzekļi uz 1000 iedzīvotājiem, ir viens no daudzsološākajiem automobiļu tirgiem pasaulē.
„Indomobil” ir viens no diviem lielākajiem autobūves uzņēmumiem Indonēzijā. „Indomobil” nodarbojas ar pasažieru automobiļu, komerctransporta, kravas automobiļu un tā aprīkojuma ražošanu, detaļu tirdzniecību, finansēšanu un automobiļu nomu. „Indomobil” ir „Renault” importētājs kopš 2001. gada un arī „Nissan”, „Volvo”, „Audi” un „Volkswagen” pasažieru automobiļu izplatītājs, kā arī „Renault” un „Volvo” kravas automobiļu izplatītājs.
„Renault” starptautiska daudzzīmolu grupa, kas 2012. gadā pārdeva vairāk nekā 2,5 miljonus transportlīdzekļu 128 valstīs un nodarbināja gandrīz 128 000 cilvēku.
„Renault” grupa tirgū strādā ar „Renault”, „Dacia” un „Renault Samsung Motors” zīmoliem. Tāpat noslēgts alianses līgums ar „Nissan” un notiek stratēģiska sadarbība ar „Daimler” un „AvtoVAZ”.