“General Motors” tīrā peļņa šā gada trešajā ceturksnī veidoja 698 miljonus dolāru, kas ir par 53% mazāk nekā attiecīgajā laika periodā pērn.
Foto: gmc.com
ASV autobūves koncerna “General Motors” (GM) tīrā peļņa šā gada trešajā ceturksnī veidoja 698 miljonus dolāru (355,9 miljonus latu), kas ir par 53% mazāk nekā attiecīgajā laika periodā pērn, teikts trešdien publiskotajā kompānijas paziņojumā.
Peļņas kritums galvenokārt tiek skaidrots ar nodokļu pieaugumu un izdevumiem akciju atpirkšanas darījumiem.
Tikmēr GM pārdošanas apjoms trešajā ceturksnī palielinājies par gandrīz 4% – līdz 39 miljardiem dolāru (19,8 miljardiem latu).
Kompānija iepriekšējā ceturksnī pārdeva 2,4 miljonus automašīnu, salīdzinot ar 2,3 miljoniem vienību pirms gada.
GM koncernā ietilpst tādi pasaulē pazīstami zīmoli kā “Chevrolet”, “Buick”, GMC, “Cadillac”, “Opel”, “Vauxhall”, kā arī “Onstar”, SiriusXM”, “AC Delco” un “Holden”.