Uz Tokijas motoršovu „Alpina” atvedusi modeli „B4 Bi-Turbo”, kas izgatavots uz „BMW” 4.sērijas kupejas bāzes.
Foto: Publicitātes foto
Zem „B4 Bi-Turbo” motora pārsega darbojas rindas sešu cilindru benzīna dzinējs ar divām turbīnām, kas pēc „Alpina” inženieru pārveidojumiem attīsta 410 ZS 5500-6250 apgr/min un maksimālo griezes momentu 600 Nm pie 3000 apgr/min.
Foto: Publicitātes foto
Tādejādi „Alpina” modeli un „BMW” 435i (306 ZS) standarta versiju atdala 104 ZS. Tikpat atšķirīgi ir arī abu modeļu tehniskie raksturlielumi: „BMW Alpina B4 Bi-Turbo Coupe”100 km/h sasniedz 4,2 sekundēs un pa ceļam uz maksimālā ātruma galapunktu (305 km/h) 200 km/h robežu šķērso pēc 14 sekundēm, bet „BMW” 435i 100 km/h veic 5,1 sekundē un var paātrināties līdz 250 km/h.
Foto: Publicitātes foto
Vilkme aizmugures riteņiem tiek nodota ar astoņu pakāpju „ZF” automātiskās pārnesumkārbas palīdzību, ko „Alpina” modernizējusi un nosaukusi par „Switc-Tronic.” Ātrumus var pārslēgt arī manuāli, izmantojot pārslēgšanas sviras aiz stūres. Pateicoties Start-Stop tehnoloģijai un gudrai vārstu vadības sistēmai 410 Zs jaudīgā kupeja uz 100 kilometriem iztiek ar 7,6 litriem.
Foto: Publicitātes foto
„Alpina” kupejai ir oriģināls aerodinamiskā aprīkojuma komplekts, 20 collu diski tradicionālajā daudzspieķu dizainā, „Alpina” izplūdes sistēma ar ovāliem uzgaļiem un „Alpina” raksturīgās zilas krāsas bremžu skavas.
Foto: Publicitātes foto
Sērijveida aprīkojums ir patiesi bagātīgs, sākot ksenona gaismām un beidzot ar apsildāmiem, elektriski
Foto: Publicitātes foto
regulējamiem un ar ādu apvilktiem sporta sēdekļiem. „BMW Alpina B4 Bi-Turbo Coupe” cena – 68 800 eiro.
Foto: Publicitātes foto
Foto: Publicitātes foto