Peugeot 2008 un 308 pretendē uz Latvijas Gada auto 2014 titulu (+ foto; + video)

Lai noskaidrotu finālistus, žūrijas komanda rīkoja „Lielos testa braucienus”. Žūrijā esošie autožurnālisti, autoeksperti un autosportisti nobrauca vairāk nekā 10 000 kilometru.

Uz „Latvijas Gada auto 2014” titulu kandidē divi jaunie Peugeot modeļi: 2008 un 308. Finālisti tiks pasludināti nākamās nedēļas laikā.

Latvijas Gada auto 2014 Foto: iAuto.lv

Lai noskaidrotu finālistus, žūrijas komanda rīkoja „Lielos testa braucienus”. Žūrijā esošie autožurnālisti, autoeksperti un autosportisti vispirms ar Jūrmalas pilsētas domes atļauju devās pie jūras, lai radītu skaistus foto un video sesijas, pēc tam automobiļi tika izmēģināti uz apkārtnes asfalta ceļiem, tai skaitā uz dalībnieku iemīļotajiem nedaudz līkumotajiem lielceļiem P101 (Kūdra – Kalnciems) un V1449 (Milzkalne – Klapkalnciems). Apvidus automobiļu testi tika veikti Kaņiera, Valguma un Milzkalnes apkārtnes meža ceļos. Novērtētājiem tā bija arī iespēja saņemt atbildes uz visiem jautājumiem. Divās darba dienās žūrijas locekļi nobrauca vairāk nekā 10 000 kilometru un daudz tika runāts un diskutēts.

Latvijas Gada auto 2014 zīmols Foto: iAuto.lv

Uz šo prestižo titulu kopumā pretendē 27 automobiļi, kuru tirdzniecība ir uzsākta ar 2012. gada 1.novembri. Astoņi finālisti tiks oficiāli paziņoti šajā nedēļā. Fināls un svinīgā „Latvijas Gada auto 2014” apbalvošanas ceremonija notiks 7. decembrī Vecrīgas viesnīcā „Avalon Hotel”. Ceremonijā tiks apbalvots arī „Latvijas Gada auto interneta balsojuma simpātija 2014”, par kuru interesenti ir aicināti balsot visu novembri portālā www.gadaauto.lv un delfi.lv.

Peugeot 308 Foto: iAuto.lv

Peugeot 308 Foto: iAuto.lv

Peugeot 308 modelim, kas jau arī uz Igaunijas Gada auto balvu ir finālistu pretendentu sarakstā, ir elegantas un tīras formas īpaši ekonomisks hečbeks. 308 piedāvā augstākās klases braukšanas baudījumu, ko nodrošina spēcīgi, tomēr ekonomiski dzinēji. Tā CO2 izmešu un degvielas rādītāji ir ieguvuši pavisam jaunu līmeni – attiecīgi CO2 zem 85 g/km ar vidējo degvielas patēriņu, sākot no 3,7 l/100km. Pateicoties jaunajai EMP2 platformai, jaunais 308 ir savas klases visvieglākais modelis – par veseliem 140 kg vieglāks pret savu priekšgājēju – un, esot 4,25 metrus garš, tas ir arī viskompaktākais, vienlaikus tam ir arī viszemākais smaguma centrs. Rezultātā modelis var lepoties ar pirmklasīgu dinamiku, vadāmību, ērtību un augstākā līmeņa virsbūves stabilitāti.

Peugeot 2008 Foto: iAuto.lv

Peugeot 2008 Foto: iAuto.lv

Eiropā lielu pārdošanas veiksmi guvušajam, Peugeot 2008 crossover-pilsētas apvidus automobilim ir aerodinamiska virsbūve un sportisks dizains, un tas ir paredzēts arvien intensīvākai kustībai pilsētas ielās un piemērots īpaši tiem, kam bez stilīga dizaina ir svarīgs arī augstāks klīrenss labākai caurbraucamībai, ietilpība, funkcionalitāte un braukšanas ērtība.

Konkurss „Latvijas Gada auto” notiek jau kopš 1998. gada.

Latvijas Gada auto 2014 Foto: iAuto.lv

Nobalso par jauno 308 un 2008 modeli šeit

Peugeot 2008 Foto: iAuto.lv

Peugeot 308 Foto: iAuto.lv

Peugeot 308 Foto: iAuto.lv

Peugeot 308 Foto: iAuto.lv

Peugeot 308 Foto: iAuto.lv

Latvijas Gada auto 2014 Foto: iAuto.lv

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.