Jaunais Ford Mustang, kas šoreiz tika gaidīts īpaši (tas atkal atgriežas Eiropas tirgū), ir klāt.
Foto: Publicitātes foto
Salīdzinot ar iepriekšējās paaudzes modeli, jaunā Mustang augstums tika samazināts par trīs centimetriem – līdz 1,38 m, bet aizmugures riteņu šķērsbāze kļuvusi platāka par 6 cm (1,65 m). Nemainīgs palicis garums un riteņu garenbāze – attiecīgi 4,78 m un 2,72 m, kas kopumā radījis spēcīga un dinamiska sportkāra iespaidu.
Foto: Publicitātes foto
Kupejas salons komplektēts ar astoņu collu skārienjutīgu multimediju sistēmas ekrānu un tumbleriem-pārslēdzējiem, kas atgādina lidmašīnas vadības slēdžus. Ar šiem slēdžiem izvēlas dažādus braukšanas režīmus, kas regulē motora, stūres iekārtas vai ESP sistēmu darbības algoritmus. Drošības sistēmu komplektā ir aklā leņķa pārraudzības palīgsistēma, sistēmas, kas brīdina par izbraukšanu no joslas un iespējamo sadursmi ar priekšā braucošo transportlīdzekli.
Foto: Publicitātes foto
Mustang salonā nav daudz vietas – uz aizmugures sola par labsajūtu var aizmirst un arī bagāžniekā (383 litri) vairāk par divām golfa somām neietilpst. Automašīnai ir 19 collu riteņi ar 255 vai 275 izmēra (atkarīgs no versijas) riepām un spēcīgas bremzes (dažām versijām Brembo).
Foto: Publicitātes foto
Eiropas tirgū Ford Mustang būs pieejams ar četru cilindru 2,3 litru EcoBoost saimes motoru, kas attīsta 309 ZS un 407 Nm griezes momentu, kas pieejams 2500-4500 apgriezienu diapazonā, savukārt GT modelim būs iebūvēts piecu litru astoņu cilindru agregāts, kas attīsta 426 ZS un 529 Nm un strādā komplektā ar sešu pakāpju automātisko pārnesumkārbu.
Foto: Publicitātes foto
Eiropā jauno Mustang var gaidīt 2015.gada sākumā, cenas pagaidām nav zināmas.
Foto: Publicitātes foto
Foto: Publicitātes foto