Volkswagen var sniegt atbildi visiem, kuri vēlas zināt, kā skan elektriskā mobilitāte. Videoklipā ar nosaukumu „The streets sound different. e-mobility by Volkswagen.” („Ielas skan citādāk. Volkswagen e-mobilitāte”) izklaidējošā veidā ir demonstrētas priekšrocības, ko sniedz elektriskie transportlīdzekļi, kas parasti pārvietojas pa ielām, neradot izmešus un gandrīz pilnībā bez skaņas. Bet šoreiz Volkswagen pasaules čempions efektivitātes jomā, kad tas brauca cauri Zviedrijas galvaspilsētai Stokholmai, tika aprīkots ar apslēptiem skaļruņiem. Vokālists un bītboksa mākslinieks Fatihs Sahins [Fatih Sahin], sēžot e-up! aizmugurējā sēdeklī, pārsteidza garāmgājējus ar humoristiskām braukšanas trokšņu imitācijām.
Volkswagen e-up! Foto: Publicitātes attēls
Brauciens cauri Stokholmai piesaistīja lielu garāmgājēju uzmanību. Ielu mākslinieki pavadīja e-up! ar ģitāru un flautu skaņām, vairojot relaksēto atmosfēru. Cilvēki uz ielām pārsteigumā atskatījās un vilka ārā savus viedtālruņus, lai iemūžinātu šo neparasto notikumu videoklipos un fotoattēlos.
Arī Volkswagen filmēja zviedru reakciju uz neparasto e-up! braucienu. Īsfilmas „The streets sound different. e-mobility by Volkswagen.” veidotājs ir interaktīvā aģentūra DDB Tribal. Tās radošos prātus iedvesmoja „Think Blue.” – Volkswagen pieeja ekoloģiskai ilgtspējībai.
Par „Think Blue.”
„Think Blue.” ir vairāk nekā tikai koncepcija vai stratēģija. „Think Blue.” ir holistiska pieeja, ko Volkswagen īsteno, lai veicinātu videi draudzīgu mobilitāti un ilgtspējīgu individuālo autobraukšanu. Tajā ietilpst efektīvas autoražošanas tehnoloģijas, alternatīvu piedziņas daļu izstrāde, tādas jaunas mobilitātes koncepcijas kā “Quicar” automobiļu nomas sistēma un „Think Blue. Factory.” programma, kuras mērķis ir līdz 2018. gadam padarīt ražošanu Volkswagen ražotnēs par 25% videi draudzīgāku. „Think Blue.” ietvaros notiek arī sadarbība ar daudzām vides aizsardzības organizācijām visā pasaulē.