Šovasar tiks izlaista jauna Renault Trafic versija. Šī modeļa pārdošanas apjoms tā vairāk nekā 34 gadus ilgās, plaukstošās karjeras laikā ir pārsniedzis 1,6 miljonus vienību.
Ilustrācijā, ko šodien izplatīja franču ražotājs, ir aplūkojamas dažas gaidāmā modeļa raksturīgākās iezīmes. „Tā līnijas iemieso Renault jauno identitāti. Mans mērķis bija izveidot dinamisku, pārliecinošu korpusu, neupurējot modeļa robustumu vai lietotāja ērtības, kādas klienti sagaida no sava kravas furgona,” atklāj jaunā Renault Trafic dizainers Kijuns Jungs (Kihyun Jung).
Foto: Publicitātes attēls
Ar trešās paaudzes modeli Trafic Renault vairāk nekā jebkad ir koncentrējies uz biznesa klientu vajadzībām, piedāvājot „Inovācijas labākai dzīvei” (Innovation for a Better Life).
Vieglā komerctransporta ražotāja, kas ir vadošais Eiropā kopš 1998. gada, radītā kravas furgona pievilcību vairo tā uzlabotais stils, jaunas tehnoloģijas un jaunu dzinēju klāsts, kuros izmantotas zināšanas, kas gūtas Formula 1 sacīkšu pasaulē.
Sīkāka informācija par jauno Renault Trafic būs pieejama jau pavisam drīz.