Divus gadu desmitus pēc revolūcijas mazo auto segmentā, uzņēmums Renault ar pirmās paaudzes Twingo ir atklājis jaunu skatījumu uz atzīto pilsētas auto. Zīmola inženieri un dizaineri sāka no nekā un guva iedvesmu no oriģinālajiem Twingo un Renault 5. Rezultāts ir jauns, inovatīvs, ātrs auto, ar kuru ir patīkami braukt.
Foto: Publicitātes attēls
Projekts, kas veidots sadarbībā ar Daimler
2008. gadā Renault inženieri un dizaineri nolēma radīt nākamās paaudzes Twingo ar mērķi no jauna atmodināt inovatīvo garu, kas bija tik ļoti raksturīgs 1992. gada Twingo. Tas bija patiess izaicinājums, bet mērķi tika uzstādīti augsti, lai saglabātu modeļa ikonas filosofiju, kas kļuvusi par Renault radošā rakstura simbolu.
Mērķis bija radīt vēl ietilpīgāku un ātrāku pilsētas auto par spīti tā mazajam izmēram, un tā radās doma par aizmugurē novietotu dzinēju, neskatoties uz augstākām izmaksām.
Renault guva iedvesmu no Daimler, kas tolaik eksperimentēja ar nākamās paaudzes divvietīgo un četrvietīgo Smart versiju. Pēc sākotnējām sarunām 2010. gadā abi uzņēmumi noslēdza stratēģisku savstarpējās sadarbības līgumu, dodot zaļo gaismu kopīgai jaunā Twingo un nākamo divvietīgo un četrvietīgo Smart versiju attīstībai.
Foto: Publicitātes attēls
Aizmugurē novietots dzinējs ātrākai un precīzākai vadībai un plašākam salonam
Dzinēja novietošana aizmugurē ir liels pluss mazam pilsētas auto, jo tiek atbrīvots tā priekšgals un ievērojami uzlabots pagrieziena loks. Turklāt jaunais Twingo ir pārsteidzoši manevrējams tikai ar pāris stūres pagriezieniem apbūvētās teritorijās un stāvvietās.
Apvienojot mazāku bloku un riteņu izvietojumu auto tālākajos stūros, aizmugurē izvietotais dzinējs atbrīvo salona telpu, tajā pašā laikā jaunais Twingo var lepoties ar garenbāzi un ietilpīgu salonu, kas vairāk raksturīgs nākamā segmenta modeļiem.
Pateicoties veiklajai un precīzajai vadībai, ietilpīgajam salonam un mazajam priekšgalam, jaunais Twingo sniedz tās pašas priekšrocības, kuras sākotnējo Twingo padarīja par hītu 1992. gada Parīzes auto šovā.
Foto: Publicitātes attēls
Krāsaina personība
Līdzinoties Twin’Z un Twin’Run auto koncepcijai, ko Renault prezentēja 2013. gadā, jaunais Twingo izstaro pārliecinošu auto personību. Līdzīgi kā tā priekštecis, jaunais Twingo ir pieejams četrās dzīvīgās krāsās (gaiši zilā, baltā, dzeltenā un sarkanā), kas ir nepārprotama pazīme, ka Twingo gars ir atgriezies!
Citas raksturīgās iezīmes ir spēcīgi ietekmējis Renault 5, tai skaitā jaunā Twingo aizmugurējā stikla slīpumu un sānu izvirzījumus, kas atgādina Renault 5 Turbo ar aizmugurē novietoto dzinēju, kas savā laikā bija ļoti populārs.
Auto priekšgalā ir izmantots jaunais zīmola stils, tai skaitā izvirzītais Renault logotips uz melna fona. Jaunā Twingo izteiksmīgo „skatienu” paspilgtina lielie priekšējie lukturi, virs kuriem ir izvietoti pagriezienu rādītāji, kā arī LED dienas gaismas, kas apvieno augstās tehnoloģijas un atgādina modeļa priekšgājējus. Jaunā Twingo dizaina līnijas atstāj jautru, tomēr robustu iespaidu, kamēr mazā auto dzīvīgā personība tiek izcelta ar uzreiz pamanāmo apgaismojumu.
Foto: Publicitātes attēls
Jaunā Twingo plašās stikla lūkas oriģinalitāte piešķir modernu izskatu aizmugures dizainam, kamēr lukturi ir dabisks aizmugures pagarinājums.
Jaunā pilsētas auto piecu durvju konstrukcija, pirmā šī modeļa vēsturē, padara to vēl daudzpusīgāku.
Turklāt jaunajam Twingo ir elementi, par ko jāpateicas tā „radinieka”, jaunā Clio, labajiem panākumiem. Tas ir izsmalcinātais profils, noslēptie aizmugurējo durvju rokturi, kā arī virkne personisku iezīmju, pateicoties virsbūves krāsām un pielāgojamiem ārējiem elementiem — durvju spoguļiem, sānu durvju aizsargiem un uzlīmēm. Četras virsbūves krāsas un pielāgojamie elementi nozīmē to, ka jaunā Twingo āriene var mainīties no sievišķīgas uz vīrišķīgu, no pilsētvides līdz pat sportiska tipa auto.