Itālijas luksusa klases automašīnu ražotājs “Ferrari” pērn strādājis ar 264 miljonu eiro tīro peļņu, kas ir par 5,4% vairāk nekā 2012.gadā, teikts trešdien publiskotajā kompānijas paziņojumā.
Tādējādi peļņa sasniegusi visu laiku augstāko līmeni uzņēmuma vēsturē.
Foto: iAuto.lv
Peļņa pieaugusi, neskatoties uz pārdoto automašīnu skaita kritumu par aptuveni 5% – līdz 6922 vienībām.
“Ferrari” paziņoja, ka nolēmusi samazināt automašīnu tirdzniecības apjomu, lai saglabātu zīmola luksusa statusu un palielinātu automobiļu vērtību.
Uzņēmums norāda, ka tādējādi tā pārdošanas apjoms pērn palielinājies par 5% – līdz 2,3 miljardiem eiro, kas arī ir rekordaugsts līmenis.
“Ferrari” arī vēsta, ka Lielbritānija ir apsteigusi Vāciju un kļuvusi par kompānijas lielāko tirgu Eiropā, automašīnu tirdzniecības apjomam šajā valstī pagājušajā gadā veidojot 677 vienības.
Tikmēr Itālijā pārdošanas apjoms atkal samazinājies – līdz 205 automobiļiem.
Savukārt ASV joprojām ir “Ferrari” lielākais tirgus pasaulē, valstī pērn pārdodot vairāk nekā 2000 automašīnu.