Zviedrijas autobūves kompānija “Volvo Cars Corp.” ceturtdien paziņoja, ka izstrādā sistēmu, lai nodrošinātu internetā pasūtīto preču piegādi tieši uz klientu automašīnām, nevis viņu mājām.
Uzņēmums norādīja, ka ir radījis vienreizējas izmantošanas digitālu atslēgu, kuru pasta vai piegādes kompānijas varēs izmantot, lai atrastu un atslēgtu automašīnu.
Šī sistēma “nodrošinās iespēju patērētājiem saņemt piegādes tieši uz savām automašīnām, lai arī kur viņi atrastos,” vēsta “Volvo Cars”. “Ar viedtelefona vai planšetdatora palīdzību īpašnieks tiks informēts, kad piegādes uzņēmums vēlēsies piegādāt vai kaut ko paņemt no automašīnas.”
Tad automašīnas īpašnieks varēs pieņemt sūtījumu un izsekot, kad automašīna tiek atslēgta.
Šī tehnoloģija būtu risinājums cilvēkiem, kuri ir kustībā un kuriem nepieciešams saņemt sūtījumus prom no mājām vai biroja.
“Volvo Cars” norāda, ka neizdevušās piegādes kurjeru uzņēmumiem katru gadu izmaksā aptuveni vienu miljardu eiro, ņemot vērā izdevumus atkārtotu piegāžu dēļ.
Kompānija pavēstīja, ka šī tehnoloģija jau tikusi izmēģināta ar 100 cilvēku līdzdalību, no kuriem 86% norādījuši, ka tā ietaupījusi viņiem laiku.
“Volvo Cars” jauno tehnoloģiju prezentēs izstādē “Mobile World Congress” 24. un 25.februārī.
Foto: iAuto.lv