Nissan Juke NISMO RS – nepārspējama sajūsma jau standarta aprīkojumā (+ foto)

Nissan NISMO leģenda turpinās ar jaunu Eiropai paredzētu automobiļa modeli. Jaunā Juke visjaudīgākā versija – NISMO RS ir apskatāma 2014. gada Ženēvas automobiļu izstādē kopā ar zīmola flagmani – Nissan GT-R NISMO.

Foto: Publicitātes foto

Ar lielāku jaudu, stingrāku šasiju, jaudīgākām bremzēm un papildu aprīkojumu jaunais Nissan Juke NISMO RS pilnveido esošo un ārkārtīgi populāro Nissan Juke NISMO, radot ekstremālāku šī kompaktā krosovera versiju.

Kā visi NISMO automobiļu modeļi, RS ir piesātināts ar autosporta dizaina elementiem, aerodinamiku un tehniskajiem risinājumiem, kas piešķir ielas automobilim šosejas sacīkšu automobiļa veiktspēju un vadāmību.

Foto: Publicitātes foto

“Nissan Juke NISMO jau veido trīs procentus no kopējā Juke pārdošanas apjoma, bet ir skaidri redzams, ka klienti vēlas vairāk veiktspējas. Jaunā NISMO RS versija piedāvā tieši to un nostiprina NISMO digitālā laikmeta veiktspējas radītāju reputāciju,” saka Gijoms Kartjē (Guillaume Cartier), Nissan Europe pārdošanas un mārketinga vecākais viceprezidents.

Izmantojot NISMO plašo pieredzi autosportā, NISMO RS modernā 1,6 litru DIG-T dzinēja jauda ir palielināta līdz 218 ZS (160 kW) no 200 ZS (147 kW), savukārt griezes moments versijai ar divu riteņu piedziņu/manuālo pārnesumkārbu ir pieaudzis no jau tā iespaidīgiem 250 Nm līdz 280 Nm. Lai nodrošinātu, ka šasija spēj bez problēmām pievadīt papildu griezes momentu ceļam, modeļiem ar divu riteņu piedziņu ir uzstādīts mehānisks ierobežotas slīdes priekšējais diferenciālis.

Četru riteņu piedziņas versijām ar vilcējspēka virziena maiņas sistēmu, Nissan XTronic transmisiju un 250 Nm griezes momentu ierobežotas slīdes diferenciālis nav nepieciešams. XTronic versijām tagad standarta aprīkojumā tiek uzstādītas lāpstiņas pie stūres astoņu pakāpju manuālā režīma vadībai.

Foto: Publicitātes foto

Citi ar paaugstināto dzinēja veiktspēju saistīti uzlabojumi ir virsbūves pastiprināšana stratēģiskās vietās, lai uzlabotu vērpes stingrību, un bremžu izturības pret efektivitātes zudumu uzlabošana – priekšējo disku izmērs ir palielināts no 296 mm līdz 320 mm, bet aizmugurējie diski tagad ir ventilējami. Šasijas izmaiņas noslēdz jauni atsperu un amortizatoru regulējumi.

Juke NISMO RS var atpazīt pēc sarkaniem bremžu suportiem un neuzkrītošām RS emblēmām priekšā un aizmugurē. Automobiļa salonā RS logotips ir redzams tahometrā, bet instrumentu blokam ir oriģināla zamša apdare. Automobiļa salona apdari noslēdz neparasta ūdens ornamenta apdare uz pārnesumu pārslēga/lāpstiņām un vidējā paneļa.

RS versijas papildu aprīkojumā var izvēlēties īpašus Recaro sporta kausveida sēdekļus, ksenona priekšējos lukturus, apkārtskata monitoru un „drošības vairoga” tehnoloģijas, kas ietver brīdinājumu par izbraukšanu no savas braukšanas joslas, „aklās” zonas brīdinājuma sistēmu un kustīgu objektu noteikšanas sistēmu, kas ar vizuālu un skaņas signālu palīdzību palīdz izvairīties no sadursmēm.

Foto: Publicitātes foto

Juke NISMO RS ir pieejams trīs virsbūves krāsas – White Pearl, Black Metallic un Silver Grey – un ar vienu īpašu automobiļa salona apdares veidu: pamatā melno NISMO salonu.

NISMO RS aerodinamiskie uzlabojumi sastāv no pazemināta priekšējā un aizmugures bampera, platākiem spārniem un sānu uzlikām, kā arī tumša hroma krāsas „V” formas priekšējā režģa un Nissan raksturīga aizmugures spoilera, kas palīdz labāk kontrolēt gaisa plūsmu. Izmantojot sacīkšu trasēs gūto pieredzi, izstrādātie aerodinamiskie risinājumi uzlabo piespiedējspēku priekšā un aizmugurē, neveidojot papildu gaisa pretestību.

NISMO ārienes dizaina elementi ir spoguļu uzlikas sarkanā krāsā un sarkana līnija ap automobiļa apakšu. Izskatu noslēdz jauni LED dienas gaitas lukturi apakšējās gaisa ieplūdes atverēs, bet Juke pārliecinošo stāju izceļ pievilcīgi 18 collu vieglmetāla diski.

Foto: Publicitātes foto

Salonā NISMO apdare sastāv no sporta stūres, pedāļiem, mērinstrumentiem, pārnesumu pārslēga un durvju paneļiem. Īpaši zamša NISMO sporta sēdekļi ar sarkanām šuvēm sniedz labāku atbalstu un komfortu, braucot pagriezienos.

NISMO RS ir atrodamas arī vairākas izmaiņas, kas veiktas visam Juke automobiļu modeļu klāstam. Vispamanāmākās no tām ir jauna dizaina augšējie lukturi, izmainīti aizmugures “bumeranga” lukturi un sānu spoguļi ar LED pagrieziena rādītājiem.

Neskatoties uz izcilo veiktspēju, Juke NISMO ir ārkārtīgi praktisks. Versijām ar divu riteņu piedziņu kravas ietilpība ir palielinājusies par 40 procentiem, pateicoties pārveidotai kravas telpai, bet dubultā grīda un līdzeni nolokāmie aizmugures sēdekļi piešķir vēl plašākas tās izmantošanas iespējas.

Foto: Publicitātes foto

“Jaunais Juke NISMO RS precīzi atbilst NISMO filozofijai, radot tūlītēju iespaidu par veiktspēju no autosporta sacīkstēm aizgūtā kvalitatīvā dizainā. Rezultāts ir saistošs, aizraujošs un pieejams,” saka Gijoms Kartjē, Nissan Europe pārdošanas un mārketinga vecākais viceprezidents.

Papildu informācija par jauno Juke NISMO RS tiks publicēta šogad.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.