Kādā Vācijas benzīntankā nofotografēts jaunais “BMW X4” krosovers, kas savu oficiālo pasaules pirmizrādi piedzīvos aprīlī Ņujorkas motoršovā.
Patiesībā lielu noslēpumu nav – sērija ar “X4” attēliem internetā parādījās jau pagājušajā nedēļā, tomēr „dzīva bilde,” turklāt pirmā, vienmēr ir kas īpašs.
4,67 m garais “X4” izgatavots uz “X3” bāzes un tehniskā ziņā ir tam stipri līdzīgs. Platums (1881 mm) un riteņu bāzes garums (2810 mm) abiem sakrīt, taču “X4” ir par 14 mm garāks un 36 mm zemāks (1624 mm). Arī klīrenss jaunajam par 8 mm zemāks (204 mm), bet vadītājs un tā blakussēdētājs kabīnē sēž 20 mm zemāk nekā “X3.”
Foto: Publicitātes foto
“X4” motoru piedāvājumā seši dzinēji – trīs dīzeļi un trīs benzīna agregāti. Pirmos pārstāv 2 litru četru cilindru motors ar 190 ZS, kā arī 3 litru sešcilindru motors ar 258 un 313 ZS jaudu, bet benzīna agregātu klāstā divi 2 litru „četrinieki” ar 184 un 245 ZS, kā arī 3 litru sešcilindru dzinējs ar 306 ZS jaudu, kas 100 km/h palīdz sasniegt 5,5 sekundēs. Taupīgākais no “X4” dzinējiem ir 190 ZS dīzelis, kas 100 km/h veic vidēji ar 5,1 litru.Motorus var kombinēt ar sešu pakāpju manuālo vai astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu.
Jaunais krosovers paredzēts pieciem ceļotājiem, tam ir 540 litru bagāžnieks, kura ietilpība, nolaižot proporcijās 40:20:40 dalāmo aizmugures sēdekļa atzveltni pieaug līdz 1400 litriem, seši gaisa drošības spilveni, Start-Stop un bremžu enerģijas rekuperācijas sistēma, kā arī pilnpiedziņas sistēma “xDrive.” Par papildu maksu aprīkojumu varēs papildināt ar aktīvo kruīzkontroli un iespējamās sadursmes brīdinājuma sistēmu, “ConnectedDrive” multimediju kompleksu un automātisko palīdzības izsaukšanas funkciju, kas nostrādājot gaisa spilveniem paziņo automašīnas koordinātes glābēju centram.
Foto: Publicitātes foto
Foto: Publicitātes foto