400 Zs jaudīgais “Golf R400,” kas Pekinas motoršovā skatāms koncepta statusā, pārtaps par sērijveida modeli, vēsta “Car and Driver,” atsaucoties uz vācu koncerna jauno modeļu izstrādes nodaļas vadītāja Haina-Jakoba Noissera sniegto informāciju.
Foto: Publicitātes foto
“Golf R400” aprīkots ar divlitru četru cilindru dzinēju, kas tiek izmantots vairākiem “Volkswagen” modeļiem: “GTI” modelī attīsta 220 ZS (350 Nm), “GTI Performance” 230 ZS (350 Nm) un “Golf R” 300 ZS (380 Nm).
Foto: Publicitātes foto
Savukārt “R400” tas komplektēts ar jaudīgāku turbīnu un modernizētu dzesēšanas un eļļošanas sistēmu. Rezultātā motora jauda pieaugusi līdz 400 ZS, bet griezes moments – līdz 450 Nm, kas ir par 100 Zs un 70 Nm vairāk nekā līdz jaudīgākajam sērijveida golfam.
Foto: Publicitātes foto
“R400” komplektā arī sešpakāpju DSG, pilnpiedziņa, elektroniskais diferenciāļa bloķētājs (EDS, XDS+) abās asīs un elektroniskā stabilitātes sistēma, ko var arī atslēgt.
Foto: Publicitātes foto
Ražotājs norādījis, ka 1420 kg smagais spēkrats līdz 100 km/h paātrinās 3,9 sekundēs (par 1,2 sek. ātrāk nekā “Golf R”), bet maksimālais ātrums tiek elektroniski ierobežots pie atzīmes 280 km/h (“Golf R” – 250 km/h).
Foto: Publicitātes foto
Foto: Publicitātes foto