“Dodge” piesaka “Challenger SRT Hellcat” ar 600 ZS jaudu (+ foto)

Amerikāņu muskuļauto saimei šā gada rudenī pievienosies “Dodge Challenger SRT Hellcat,” kas iegūs vairāk nekā 600 Zs jaudīgu dzinēju.

“Dodge” pagaidām neatklāj „Elles kaķa” īsto jaudu, taču tai jābūt ne mazākai par 600 zirgspēkiem vismaz divu iemeslu dēļ, pirmkārt, ražotājs neslēpj, ka tas būs visu laiku jaudīgākais “Chrysler” motors, otrkārt, par “Hellcat” konkurentiem izvēlēti “Chevrolet Camaro ZL1” un “Ford Mustang GT500.” Pirmais no tiem aprīkots ar 580 ZS V8, otra rīcībā agregāts, kas attīsta 671 ZS.

Foto: Publicitātes foto

Lai gan “Dodge” neatklāj precīzus “Hellcat” agregāta raksturlielumus, šis tas par jauno modifikāciju tomēr ir zināms, proti: motoram ir 6,2 litru darba tilpums, kalta kloķvārpsta un klaņi, alumīnija sakausējuma cilindru galvas, virzuļu pirksti ar karbona pārklājumu. Dzinējs varēs strādāt kombinācijā ar sešu pakāpju mehānisko vai astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu.

Foto: Publicitātes foto

“Dodge” muskuļauto būs komplektēts ar 20 collu vieglmetāla diskiem, tam ir 390 mm bremžu diski un “Brembo” sešu virzuļu skavas, modernizētas ABS un stabilizācijas sistēmas. Kupeja apgādāta ar četru režīmu (“Custom,” “Sport,” “Track” un “Default”) mehatronisko šasiju, kas ļauj izmainīt stūres iekārtas, akseleratora un transmisijas darbību. “Challenger SRT” saņems papildu parkošanās palīgsistēmas režīmu “Valet,” kas pasargās vadītāju no kļūmēm, kad pēc varenā motora pilnas jaudas nav vajadzības un manevrs jāveic īpaši uzmanīgi.

Foto: Publicitātes foto

Šo režīmu var aktivizēt ievadot PIN kodu vai izmantojot otru atslēgu (“Challenger SRT” ir divas – sarkana un melna). Ja spēkrats iedarbināts ar melno atslēgu, dzinējs nespēj uzņemt vairāk par 4000 apgriezieniem minūtē, atslēdzas “Launch Start” ātrā starta sistēma, kļūst nepieejams pirmais pārnesums un pārnesumu pārslēgšanas iespēja ar stūres lāpstiņām. Muskuļauto aprīkojumā būs multimediju kompleksu Uconnect ar 8,4 collu skārienjutīgo ekrānu un  7 collu TFT displeju uz priekšējā paneļa, analogās spidometra un tahometra skalas, dažādas palīgsistēmas, ieskaitot atpakaļskata kameru, adaptīvo kruīza kontroli un aklās zonas pārraudzības sistēmu.

Foto: Publicitātes foto

No neparastiem risinājumiem jāatzīmē apaļās un ar diodēm izgaismotās gaisa ieplūdes atveres, kas atrodas blakus īstajiem starmešiem, radot iespaidu par vēl vienu galveno lukturu pāri.

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.