Volkswagen publicējis attēlus un tehnisko informāciju par astotās paaudzes Passat sedana un universāla modeļiem. Prezentējot jauno modeli Volkswagen šefs Martins Vinterkorns norādījis: „Passat ir veiksmīgākais vidējās klases auto pasaulē un tā tam arī jāpaliek!”
Foto: Publicitātes foto
Vidējās klases Passat tapis uz universālās MQB platformas, kas ir pamatā arī kompaktajam Golf un vēl veselai virknei VW koncerna modeļu. Šāds risinājums ļāvis samazināt konstrukcijas svaru par 85 kg līdz 1312 kg (versija ar 1.4 motoru). Sedana garums tagad ir 4767 mm, platums – 1832 mm, augstums – 1456 mm. Salīdzinot ar septītās paaudzes modeli, jaunais ir par 2 mm īsāks, 12 mm platāks un 14 mm zemāks, savukārt riteņu bāze pieaugusi līdz 2791 mm, kas ir par 79 mm vairāk. Priekšējā un aizmugures pārkare sarukusi par 67 un 13 mm, bet bagāžas nodalījuma tilpums palielinājies par 21 litru sedanam (līdz 586 l) un 47 litriem universālam (līdz 650 litriem).
Foto: Publicitātes foto
Jaunajam Passat būs pieejami 10 dažādi benzīna un dīzeļdzinēji ar turbokompresoru, tiešās iesmidzināšanas sistēmu un jaudu no 88 kW / 120 ZS līdz 206 kW / 280 ZS. Dzinēji atbilst Euro 6 izmešu standartam, bet degvielas patēriņš un CO2 izmešu daudzums ir samazināts par 20%. Visas versijas ir aprīkotas ar Start-Stop sistēmu un reģeneratīvās bremzēšanas sistēmu. Passat pirmo reizi būs pieejams arī hibrīda versijā (TSI dzinējs ar 115 kW jaudu un elektrodzinējs ar 80 kW jaudu un ārēji lādējamu akumulatoru). Ar sistēmas jaudu 155 kW / 211 ZS šis būs jaudīgākais pie elektrotīkla pieslēdzamais hibrīds un bezizmešu automobilis, ar kuru elektriskajā režīmā būs iespējams nobraukt 50 km.
Foto: Publicitātes foto
Motori varēs darboties komplektā ar sešu pakāpju manuālo vai septiņu pakāpju DSG automātisko divsajūgu transmisiju. Ksenona starmešu vietā jaunais Passat izmanto diožu tehniku, turklāt gan priekšā, gan aizmugurē, bet asistentu klāstam pievienota uzlabota parkošanās palīgsistēma, kas prot novietot automobili stāvvietā neatkarīgi no tā, vai tā izvietota perpendikulāri vai paralēli apmalei.
Foto: Publicitātes foto
Pircējam noderēs gan novērošanas sistēma, kas ļauj kontrolēt zonu visapkārt spēkratam, gan opciju sarakstā pieejamā aktīvā kruīzkontrole ar automātiskās bremzēšanas funkciju, noguruma asistents, joslas pārkāpšanas brīdinājuma sistēma vai ceļazīmju atpazīšanas sistēma.
Foto: Publicitātes foto
Ja pircējs maksās vēl, tradicionālās konstrukcijas mērinstrumentu paneli varēs nomainīt pret modernu 12,3 collu ciparu TFT ekrānu, kas spēj atainot visdažādāko informāciju, sākot no spidometra un tahometra rādījumiem un beidzot ar navigācijas karšu norādēm 2D un 3D formātā. Jauno Passat var komplektēt ar Discover Pro multimediju sistēmu, kas apvieno 10 GB cieto disku, USB pieslēgvietu, Bluetooth funkciju un atbalsta Wi-Fi interneta pieslēgumu.
Foto: Publicitātes foto
Multimediju komplekss atbalsta vēl divas svarīgas funkcijas: CarNet un MirrorLink. Pirmā no tām seko līdzi aktuālajai satiksmes informācijai izvēlētajā maršrutā un sarežģījumu gadījumā prot patstāvīgi izvēlēties citu ceļojuma maršrutu, bet otra centīsies nodrošināt sekmīgu viedtālruņa savienojumu ar automašīnas multimediju kompleksu.
Foto: Publicitātes foto
Jāatzīmē arī Emergency Assist – sistēma, kas ārkārtas gadījumā (piemēram, vadītājs zaudējis samaņu) pārņem automašīnas vadību un apstādina to ceļa malā, kā arī Trailer Assist – parkošanās palīgsistēma, kas novietos automobili stāvvietā arī tad, ja tas velk aiz sevis piekabi.
Foto: Publicitātes foto
Paredzams, ka nākamgad Passat saime papildināsies ar četrdurvju kupejas CC un visādceļu modifikācijas Alltrack modeļiem.Jauno Passat Vācijā varēs pasūtīt, sākot ar 10.jūliju. Dīleru salonos tā sākumcena būs 25 875 eiro par sedanu un 25 950 eiro par universāla modeli.
Foto: Publicitātes foto
Foto: Publicitātes foto