Auto virsbūvju remontētāji no apdrošinātājiem visaugstāk vērtē “If”, BTA un “Gjensidige”

Auto virsbūvju remontētāji no apdrošinātājiem visaugstāk vērtē “If P&C Insurance” (“If”), “BTA Insurance Company SE (BTA) un “Gjensidige Baltic”, liecina Auto asociācijas aptauja.

Asociācija veikusi kārtējo apdrošināšanas sabiedrību darbības novērtēšanu, anonīmi aptaujājot autorizēto un neatkarīgo virsbūvju remonta uzņēmumu īpašniekus un vadošos darbiniekus, kuru darbs ikdienā ir tieši saistīts ar apdrošināšanas sabiedrībām un kuri nodrošina apdrošināšanas sabiedrību klientu transportlīdzekļu remontu.

Aptaujā tika vērtētas 12 Latvijas apdrošināšanas sabiedrības, kas darbojas OCTA sistēmā. Kā trīs labākās apdrošināšanas sabiedrības tika atzītas “If”, BTA un “Gjensidige Baltic”, paziņojumā medijiem informē Autoasociācija.

Aizvadītā gadā virsbūvju remonta uzņēmumi visaugstāk novērtēja “If”, “Gjensidige Baltic” un “Swedbank Insurance”. Šogad novērtējums ir mainījies. Ievērojamu sadarbības partneru atzinību ir izpelnījusies BTA, kas šogad ir ierindojusies otrajā vietā. Vērtējot tādas sadarbības kvalitātes kā savlaicīga veikto remonta darbu apmaksa un remontdarbu aprēķinu apstiprināšana pilnā apjomā, respondenti vislielāko atzinību izteikuši tieši BTA.

“Apdrošināšanas tirgū, dominējot sīvai konkurencei, klientu izvēli arvien vairāk nosaka piedāvāto pakalpojumu kvalitāte, serviss, apkalpošana, papildu bonusi. Pēdējo gadu laikā esam ļoti daudz darījuši, lai pilnveidotu sadarbību ar autoservisiem. Veiksmīga apdrošinātāju un autoservisu sadarbība nozīmē būtiskus ieguvumus klientam,” paziņojumā medijiem raksta BTA valdes priekšsēdētājs Jānis Lucaus.

Saskaņā ar BTA statistiku būtiski audzis to klientu skaits, kuri, piesakot apdrošināšanas gadījumu, izvēlējās saņemt remontdarbu pakalpojumus BTA ieteiktā autoservisā, proti, ja 2012.gadā remontdarbu pakalpojumu saņemšanu autoservisā izvēlējās puse no BTA klientiem, tad 2013.gadā – jau gandrīz 80% klientu. Klienti arvien vairāk novērtē un izmanto piedāvātās iespējas ātrākai atlīdzības saņemšanai, izmantojot mūsu BTA ieviesto pakalpojumu – atlīdzību pieteikšanu autoservisos, kā arī ļoti atzinīgi novērtē iespēju trīspusējās telefona sarunas laikā ar apdrošinātāju un autoservisu vienoties par vēlamo laiku remontdarbu veikšanai. Šis pakalpojums devis iespēju virknei klientu nomainīt plīsušu automašīnas stiklu tajā pašā dienā, kad pieteikts apdrošināšanas gadījums.

Auto asociācijas viceprezidents Ingus Rūtiņš informē, ka gada laikā Latvijas apdrošināšanas tirgū klāt ir nākuši divi jauni tirgus dalībnieki – “PZU Lietuva” Latvijas filiāle un “Compensa” Latvijas filiāle, kas konkurenci Latvijas piesātinātajā apdrošināšanas tirgū ir padarījuši vēl lielāku. Šiem apdrošinātājiem vēl nav uzkrāts pietiekami liels klientu portfelis, tādējādi saprotams, ka sadarbības partneri vēl nevar sniegt pietiekamu vērtējumu.

Šogad aptaujā piedalījās mazāk respondentu nekā pērn. Rūtiņš pieļauj, ka šim faktam nav viena noteikta skaidrojuma, tas ir vairāku apstākļu kopums – iespējams, servisi nav droši, vai to atbildes nekaitēs sadarbībai ar apdrošināšanas sabiedrību, pērn arī mazinājusies aktivitāte Auto asociācijas virsbūvju remonta uzņēmumu sertifikācijas projektam. Servisu sertifikācija joprojām ir viena no asociācijas darbības prioritātēm.

Aptauja veikta no 25.jūnija līdz 1.jūlijam, un tajā piedalījās 26 jeb aptuveni 8% no kopējā apdrošināšanas sabiedrību aktīvāko sadarbības partneru – virsbūvju remonta uzņēmumu – skaita Latvijā.

Foto: iAuto

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.