“Land Rover” oficiāli prezentējis ātrāko un jaudīgāko modeli savā vēsturē – “Range Rover Sport SVR,” kas līdz 100 km/h paātrinās 4,5 sekundēs un var sasniegt maksimālo ātrumu 260 km/h.
Jaudīgā krosovera motortelpā atrodas piecu litru astoņu cilindru motors ar mehānisko kompresoru, kas attīsta 550 ZS jaudu un 680 Nm griezes momentu. Tāds pats dzinējs tiek izmantots arī “Range Rover Sport,” taču šajā gadījumā jauda tā sasniedz „tikai” 510 ZS un 625 Nm. “SVR” modifikācijas jaudas pieaugums panākts, izmantojot lielāku turbīnas spiedienu un izmainot motora vadības programmnodrošinājumu.
Foto: Publicitātes foto
“Range Rover Sport SVR” dzinējs darbojas tandēmā ar jaunu “ZF” astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu, kas pārnesumus maina par 50% ātrāk nekā iepriekšējās paaudzes agregāts. Transmisijas iestatījumos ir 25 dažādi režīmi, kurus elektronika var izmantot pielāgojoties vadītāja vadīšanas stilam un ceļa apstākļiem.
Foto: Publicitātes foto
“Range Rover Sport SVR” komplektēts ar pilnpiedziņas sistēmu, kas parastā režīmā sadala abām asīm nododamo vilkmi proporcijās 50:50, taču nepieciešamības gadījumā 100% griezes momenta var tikt nodoti priekšējiem vai aizmugures riteņiem.
Foto: Publicitātes foto
Automobiļa aprīkojumā būs amortizatori, kas maina cietības pakāpi atkarībā no ceļa seguma, sistēma, kas ļauj mainīt klīrensu 50-235 mm robežās, otrās paaudzes “Terrain Response” sistēma, kas noregulē motora, kārbas, piekares un diferenciāļa darbību vadoties no tā, kāds segums atrodas zem automobiļa riteņiem.
Dīleru salonos “Range Rover Sport SVR” tiek solīts 2015.gada pirmajos mēnešos. ASV tas maksās 110 475 dolāru, bet Lielbritānijā 93 450 mārciņu ($ 156 800).
Atgādināsim, ka jūlija beigās “Range Rover Sport SVR” uzstādīja jaunu Nirnburgringas trases rekordu (8, 14 minūtes), atņemot iepriekšējo sasniegumu “BMW X6M,” kas turējās kopš 2009.gada.
Foto: Publicitātes foto
Foto: Publicitātes foto