Kopš šā gada sākuma pārdotas 1 138 700 zīmola “Audi” automašīnas, kas ir par 10,5% vairāk nekā attiecīgajā laika posmā pērn, biznesa portālu “Nozare.lv” informēja “Volkswagen” un “Audi” importētāja Baltijas valstīs “Moller Baltic Import” pārstāve Anda Budļevska.
Savukārt šā gada augustā “Audi” noiets pasaulē audzis par 5,6% līdz 125 300 automobiļiem. Augustā īpaši spēcīgu izaugsmi “Audi” piedzīvojis Ziemeļamerikā, kur pārdošanas apjoms pieaudzis par 22,6%.
“Pieprasījums pēc mūsu automobiļiem turpina palielināties pat tad, ja ekonomiskā situācija noteiktos tirgos ir problemātiska. Ja runājam par kopējo piegāžu skaitu, mēs esam pārliecināti, ka līdz gada beigām būs pārdoti 1,7 miljoni automobiļu,” uzsver “Audi AG” Pārdošanas nodaļas valdes loceklis Lukade Meo. Pēc viņa teiktā, zīmola pārliecinošu izaugsmi nodrošina “A3”, “A6” un “Q” modeļu tirdzniecība.
Vislielāko noieta pieaugumu augustā salīdzinājumā ar šo pašu mēnesi pērn piedzīvoja Audi “Q3” – par 40%. Kompaktās klases apvidus automobilis īpaši pieprasīts bija Apvienotajā Karalistē (25,3%) un Ķīnā, kur šā modeļa noiets palielinājās vairāk nekā divas reizes. No augusta beigām “Q3” ir pieejams arī ASV tirgū, kur tas stiprinās “Audi” saimes apvidus automobiļu noietu.
Ar 17 101 piegādēm jeb par 22,1% vairāk ASV “Audi” saglabāja pozitīvu pieprasījumu arī Ziemeļamerikas kontinentā. Kanādā zīmols piegādāja ievērojami vairāk automobiļu nekā attiecīgajā laika periodā pērn (par 31,7%). Meksikā piegāžu skaits palielinājās par 14,1%.
Kopumā kopš gada sākuma “Audi” saviem klientiem Ziemeļamerikā ir piegādājis 139 850 automobiļu, noietam reģionā salīdzinājumā ar 2009.gadu palielinoties par vairāk nekā divām reizēm. Strauju izaugsmi zīmols piedzīvojis arī Brazīlijā, kur savu tirgus daļu “Audi” izdevās palielināt ar 1172 pārdotiem automobiļiem un 58,6% pieaugumu.
Vācijā salīdzinājumā ar spēcīgo 2013.gada augusta rādītāju “Audi” noiets ir samazinājies par 26,6%. Kopš janvāra savus jaunos “Audi” saņēmuši 176 340 vācu klientu, kas ir par 4,1% vairāk.
Itālijā uzņēmums ir pārdevis par 29,2% vairāk automobiļu nekā pērn. Arī Apvienotajā Karalistē noiets pieaudzis par 21% salīdzinājumā ar pagājušā gada augustu, savukārt “Audi” “A3” pārdošanas apjoms šajā laikposmā palielinājies par 63,5%. Ir piegādātas 1676 kompaktās klases automobiļa vienības, tādējādi tas ir kļuvis par pārdotāko zīmola automobili. Kopš gada sākuma jaunajiem īpašniekiem Apvienotajā Karalistē piegādāti 100 614 “Audi” transportlīdzekļu.
Jau ziņots, ka 2013.gadā auto ražotājs “Audi AG” pārdevis aptuveni 1 575 500 automobiļu visā pasaulē, kas ir par 8,3% vairāk nekā 2012.gadā. “Audi” izaugsmi 2013.gadā veicināja jaunās “A3” paaudzes panākumi. Kopējais modeļu sērijas noiets pieauga par 18,6% līdz 202 300 piegāžu. Jaunākais “A3” saimes modelis “Limousine” pirmajos noieta tirgos pārdošanā nonāca septembrī. Ķīnā un ASV jaunās paaudzes “A3” tirdzniecība tika sākta 2014.gada pavasarī.
Foto: iAuto.lv