Francijas autobūves kompānija “Renault” pērn pasaulē pārdevusi 2,7 miljonus automašīnu, kas ir par 3,2% vairāk nekā 2013.gadā, teikts pirmdien publiskotajā uzņēmuma paziņojumā.
Tirdzniecības apjoma pieaugumu galvenokārt veicinājis pieprasījums pēc zemo cenu modeļa “Duster”.
“Renault” norāda, ka kopumā no pieciem pērn pieprasītākajiem modeļiem trīs bijuši zemo cenu segmentā.
Kompānija Rumānijas zemo cenu struktūrvienību “Dacia” izveidoja šā gadsimta sākumā, taču vairākās valstīs tās ražotās automašīnas “Renault” pārdod ar savu zīmolu.
Jaunākie dati liecina, ka lielākā daļa pērn pārdoto “Duster” modeļu pērn tika pārdoti ar “Renault” zīmolu, nevis ar “Dacia” nosaukumu.
“Renault” arī vēsta, ka Eiropā pērn uzņēmums palielinājis tirgus daļu par 0,6 procentpunktiem – līdz 10%, tirdzniecības apjomam pieaugot par 12,5%.
Foto: iAuto.lv