“BMW” iepazīstina ar septiņvietīgo 2.sērijas “Gran Tourer” (+ foto)

Vācu autobūves kompānija “BMW” oficiāli prezentējusi savu jaunāko modeli – septiņvietīgo 2.sērijas minivenu “Gran Tourer.”

Foto: Autobild.de

4,56 m garais “Gran Tourer” ir par 21 cm garāks un 5 cm augstāks nekā piecvietīgais 2.sērijas “Active Tourer.” Otrās sēdekļu rindas dīvāns ir par 3 cm platāks un novietots par 3 cm augstāk.

Foto: Autobild.de

Vajadzības gadījumā tur var novietot pat trīs bērnu sēdeklīšus vienu otram blakām. Par 190 eiro var pasūtīt priekšējā sēdekļa atzveltnē iebūvētu atvāžamu galdiņu, bet dažādu nišu un priekšmetu glabātavu “Gran Tourer” ir tik daudz, ka jaunā māmiņa ar bērniem var spēlēt mantu slēpšanu.

Foto: Autobild.de

BMW par jauno paaudzi piedomājis īpaši – mazajiem pasažieriem pat radīta speciāla aplikācija myKIDIO, kas ļauj pārlūkot filmu, seriālu, lasāmgrāmatu un dažādu spēļu saturu uz planšetdatoriem, ko vecāki pārvalda ar grozāmo iDrive vadības slēdzi un kontrolē ar sev priekšā novietotā centrālā displeja palīdzību. Savukārt “BMW Kids Cockpit” funkcija ļaus bērniem netraucējot vecākus pašiem uzzināt kāda temperatūra ir aiz borta, ar kādu ātrumu tiek vadīts automobilis un, kad tas nonāks izvēlētajā mērķī. 

Foto: Autobild.de

Telpu aiz otrās sēdekļu rindas minhenieši klientam piedāvā izmantot pēc paša ieskatiem – ja minivens no rūpnīcas tiek piegādāts piecvietīgā versijā, tā pārvēršas par apjomīgu bagāžnieku, bet, piemaksājot 790 eiro “Gran Tourer” aprīkos ar trešo sēdekļu rindu, kas paklausīgi gulēs noguldīta grīdā un ir viegli paceļama, kad pēc abiem tālākajiem sēdekļiem rodas nepieciešamība.

Foto: Autobild.de

Tiesa, tie novietoti tik tuvu pie grīdas, ka pat četrpadsmitgadīgam puikam, apsēžoties sēdeklī ceļgali būs pie ausīm, raksta vācu “Autobild,” kas ar 2.Series “Gran Tourer” iepazinies īsā testā. Arī attālums no galvas līdz griestiem pieņemams liksies tikai pusaudzim.

Foto: Autobild.de

Vērtējot objektīvi, gan jāsaka, ka arī septiņvietīgais “VW Touran” vai “Citroen Grand Picasso” šajā ziņā labāki nebūs. Iekļūšanu trešajā rindā atvieglo otrā sēdekļa pārbīdīšanas funkcija, kas ļauj to gareniski pārvietot par 130 mm. “Gran Tourer” var uzslavēt par aizmugures vāku, kas paceļas 1,87 m augstumā un par 490 eiro tiks aprīkots ar elektro atvēršanas/aizvēršanas mehānismu.

Foto: Autobild.de

Septiņvietīgā versijā “Gran Tourer” bagāžas nodalījuma ietilpība ir 645/1820 litri, kas atbilst minivena formātam, savukārt piecvietīgā variantā tas iegūst 1905 litrus, kas padara “Gran Tourer” par “BMW” ar vislielāko bagāžnieku.

Foto: Autobild.de

“Gran Tourer” tirdzniecība sāksies 13.jūnijā. Pircēju izvēlei pieci motoru varianti, M Sport un pilnpiedziņas modelis. Benzīna motoru izvēlē 1,5 litru trīscilindru agregāts ar 136 ZS un 2,0 litru četru cilindru motors ar 192 ZS, bet dīzeļus pārstāv trīscilindru agregāts ar 116 ZS un divi divlitru četru cilindru motori ar 190 (400 Nm) un 150 (330 Nm) jaudu. Pilnpiedziņas modelis būs pieejams komplektā ar visjaudīgāko dīzeļdzinēju.

“Grand Tourer” sagatavotas četras aprīkojuma komplektācijas. Izvēloties “Advantage,” pircējs varēs paļauties uz tādām sistēmām (daļējs uzskaitījums) kā divu zonu klimata kontrole, parkošanās palīgsistēma, kruīzkontrole ar ārkārtas bremzēšanas funkciju un multifunkcionālā stūre. Vēl greznāka ir “Luxury Line,” kura pievienos hroma dekorus, ādas salona apdari un izmeklētus vieglmetāla riteņu diskus, savukārt aktīvas pārvietošanās cienītājiem paredzēts “M Sport” ar sportiska veidola “M” aerodinamikas komplektu, “M” stūri un “M” sporta sēdekļiem. 

Foto: Autobild.de

Cena sākas no 28 650 eiro, kas ir par 1250 eiro vairāk nekā prasa par piecvietīgo “Active Tourer.” 

 

Foto: Autobild.de

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.