Britu kompānija “McLaren” dalījusies informācijā par superauto “650S” visjaudīgāko modifikāciju “675LT” (“Longtail”), kas būs skatāma Ženēvas autoizstādes jaunumu vidū.
“McLaren 675LT” komplektēts ar 3,8 litru twin-turbo V8 motoru, kas attīsta 675 ZS un 700 Nm – par 25 ZS un 22 Nm vairāk nekā bāzes modelim “650S.” Jaudas pieaugums panākts, izmantojot vairāk nekā 50 procentu jaunu un modernizētu detaļu, tajā skaitā turbīnas, cilindru bloka galvas, sadales vārpstas un degvielas sūkni.
Foto: Publicitātes foto
Modernizētais dzinējs strādā kombinācijā ar robotizēto septiņu pakāpju divsajūgu pārnesumkārbu. No vietas līdz simtam “675LT” paātrinās 2,9 sekundēs, 200 km/h robežu pārvar pēc 7,9 sekundēm un var sasniegt maksimālo ātrumu 330 km/h. Tas ir attiecīgi par 0,1 un 0,5 sekundēm ātrāk nekā modelim “650S.”
Foto: Publicitātes foto
“675LT” ir nedaudz prāvāks gabarītos: garums pieaudzis par 3,4 cm (4,55 m), bet platums par 8 cm (2,09 m). Augstums turpretim samazinājies par 1,1 cm (1,19 m), bet pašmasa, pateicoties lielākam oglekļa šķiedras detaļu īpatsvaram konstrukcijā sarukusi par veseliem 100 kilogramiem (1230 kg).
Foto: Publicitātes foto
Jaunajam superauto ir oriģinālas konstrukcijas aerodinamiskā aprīkojuma komplekts, kas nodrošina par 40% lielāku piespiedējspēku salīdzinājumā ar 650S, jauna un par 1,1 kg vieglāka titāna izplūdes sistēma, kā arī oglekļa šķiedras antispārns, kas ir par 50% lielāks nekā 650S. Salona apdarei izmantota alkantara un alumīnijs, bet sporta sēdekļi aizgūti no “McLaren” flagmaņa “P1.” Pircēju izvēlei sagatavotas piecas virsbūves krāsas: “Silica White,” “Delta Red,” “Napier Green,” “Chicane Grey” un “McLaren Orange.”
Foto: Publicitātes foto
Atzīmēsim, ka līdz ar bāzes modeli “650S” un augstāk aprakstīto “675LT McLaren” piedāvājumā vēl viena šīs saimes modifikācija – “625C,” kas paredzēta tikai Āzijas tirgum.
Foto: Publicitātes foto
Foto: Publicitātes foto