Ženēvas 2015.gada autoizstāde noslēgusies, tādēļ atskatīsimies uz interesantākajiem jaunumiem, izmantojot iAuto.lv korespondenta iesūtītās fotogrāfijas.
Honda NSX
Eiropas pirmizrāde Honda NSX sportkāram, kas 25 gadus pēc pirmā modeļa starta mūsdienu versijā atgriežas kā 560 ZS jaudīgs hibrīds ar V6 Biturbo benzīna un trīs elektromotoriem. Jauda visiem četriem riteņiem tiks novadīta ar deviņu pakāpju divsajūgu pārnesumkārbas starpniecību. Cena pagaidām netiek atklāta, toties aptuvenais tirdzniecības starts gan – 2015.gada beigas.
Foto: iAuto
Infiniti QX30 Concept
2013.gada Frankfurtes autoizstādē Infiniti nodemonstrēja uz Mercedes A-klases bāzes veidotu kompaktu modeli Q30, bet šā gada Ženēvas izstādē skatāms šīs saimes krosovers QX30. Pagaidām koncepts, taču sērijā tas nonāks 2016.gadā, kamēr hečbeks Q30 tiek gaidīts jau šogad.
Foto: iAuto
Honda Civic Type R
Jaunais Honda Civic Type R aprīkots ar divlitru benzīna turbo motoru, kas attīsta 310 ZS. Pilnīgi pietiekami, lai nojoņotu Nirburgringas trases apli 7:50 minūtēs un iegūtu ātrākā sērijveida priekšpiedziņas automobiļa titulu. Rekordista cena – aptuveni 40 000 eiro.
Foto: iAuto
Aston Martin Vulcan
McLaren P1 GTR un Ferrari FXX K saņem konkurentu Aston Martin Vulcan personā. Tiesa, atšķirībā no abiem minētajiem, Vulcan nav hibrīds, tādēļ iztiks bez elektromotora palīdzības, paļaujoties vien uz 7,0 litru V12 dzinēja brutālajiem 800 zirgspēkiem. Dinamiskie raksturlielumi šobrīd nav zināmi, tāpat kā cena. Eksperti domā, ka par „Vulkānu” Aston Martin gribēs aptuveni 2 miljonus eiro.
Foto: iAuto
Nissan Sway
Lūk, tāds varētu izskatīties jaunās paaudzes Nissan Micra, kura iespējamo izskatu Ženēvā ieskicē koncepts Sway. Protams, uz pretēji veramām aizmugures durvīm (gluži kā Rolls-Royce) būtu naivi pretendēt, tādēļ cerēsim, ka līdz 2016.gadam, kad ieradīsies sērijveida modelis, koncepts no sava efektīgā izskata zaudēs pēc iespējas mazāk.
Foto: iAuto
Renault Kadjar
Ja runājam vienkāršoti, tad tas ir tas pats Nissan Qashqai tikai Renault izpildījumā. Abi izgatavoti uz alianses CMF platformas, kas paredzēta C un D segmentam. 4,45 m garais Kadjar nostāsies starp Captur un Koleos un tiks piedāvāts ar priekšējo vai visu riteņu piedziņu ar diviem dīzeļa un vienu benzīna turbo dzinēju. Cenas Renault vēl nav paziņojis.
Foto: iAuto
Foto: iAuto