“Jaguar” piesaka “BMW” 5.sērijas konkurentu – sedanu “XF” (+ foto)

Britu kompānija “Jaguar” laidusi klajā jaunu vidējā izmēra sedana “XF” paaudzi. Modeļa oficiālā pirmizrāde notiks 2. aprīlī Ņujorkas motoršovā, bet pārdošanā tas nonāks šā gada rudenī.

Foto: Publicitātes foto

“Jaguar XF” pamatā ir pagarināta moduļu platforma, kas pirmo reizi tika izmantota, izstrādājot britu kompānijas vismazāko sedanu “XE.”

75 procenti “Jaguar XF” detaļu izgatavotas no alumīnija, tādēļ tas ir par veseliem 190 kilogramiem vieglāks nekā tā priekšgājējs. Svara sadalījums – “gandrīz ideāls 50:50,” aerodinamiskās pretestības koeficients samazināts līdz 0,26, bet virsbūves izturība pret vērpi pieaugusi par 28 procentiem.

Foto: Publicitātes foto

Jaunā modeļa garums samazinājās par septiņiem milimetriem (līdz 4954 mm), augstums – par trim milimetriem (līdz 1457 mm), turpretim garenbāzes lielums pieaudzis par 51 mm – līdz 2960 milimetriem, kas pēc “Jaguar” apgalvojuma ir labākais rādītājs segmentā, vērtējot brīvo vietu aizmugures pasažieru kājām.

Foto: Publicitātes foto

Sedana dzinēju klāstā būs 2,0 litru 163 ZS (380 Nm) un 180 ZS (430 Nm) “Ingenium” saimes četru cilindru dīzeļi, sešcilindru dīzelis ar 300 ZS (700 Nm), 2,0 litru četrcilindru benzīna turbo motors ar 240 ZS (340 Nm) jaudu un 3,0 litru sešcilindru kompresormotors, kas pieejams divās versijās – ar 340 un 380 (450 Nm) zirgspēku jaudu. Divu litru dīzeļa dzinēji var strādāt komplektā ar sešpakāpju manuālo vai astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu, bet visiem pārējiem motoriem paredzēta sadarbība tikai ar „automātu.”

Foto: Publicitātes foto

No rūpnīcas “Jaguar XF” tiks piegādāts ar standarta piekari, bet par papildu samaksu sedanu iespējams aprīkot ar adaptīvajiem amortizatoriem. Turklāt vadītājs varēs izvēlēties vienu no vairākiem ražotāja ieprogrammētiem elektronikas režīmiem, kas izmaina piekares, stūres, dzinēja un automātiskās pārnesumkārbas darbības algoritmus, izvēloties tādu, kas vislabāk atbilst viņa tā brīža braukšanas stilam.

Foto: Publicitātes foto

Komplektācijā ietilps “All- Surface  Progress Control” (ASPC) sistēma, kas nodrošina optimālu riteņu saķeri, pārvietojoties sarežģītos apstākļos ar nelielu ātrumu. Tā darbojas pēc “Launch Control” principa līdz 30 kilometriem stundā automātiski kontrolējot akseleratora un bremžu sistēmas darbību, neļaujot riteņiem izbuksēt, piemēram, dubļos vai dziļā sniegā. Aizmugurējās piedziņas versijām šajā cīņā palīdz arī vilkmes kontrole, bet pilnpiedziņas modifikācijām – “Torque on-demand” sistēma.

Foto: Publicitātes foto

“Jaguar XF” būs otrais britu zīmola modelis (pēc XE), kas saņems pavisam jaunu multimediju kompleksu “InControl” ar četrkodolu procesoru. Sistēma apvieno 10,2 collu skārienjutīgu ekrānu, balss vadības funkciju,”Bluetooth” un spēj strādāt ar ierīcēm, kas radītas uz iOS un “Android” platformām.

Foto: Publicitātes foto

Automašīnas mērinstrumentu rādījumi būs nolasāmi uz konfigurējama 12,3 collu TFT-displeja, bet kvalitatīvas mūzikas cienītāji varēs pasūtīt Meridian 825 vatu stereo sistēmu ar 17 skaļruņiem.

Foto: Publicitātes foto

Jaunā “Jaguar XF” ražošana sāksies augustā, uzņēmumā, kur tiek izgatavoti arī modeļi “F-Type” un “XJ.” Par klientu uzmanību “Jaguar XF” nāksies cīnīties ar “BMW” 5. sēriju, “Audi A6” un “Mercedes-Benz” E-klasi.

Foto: Publicitātes foto

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.