Ford Birmingemas Komerciālo transportlīdzekļu izstādē atklāj jauno Fiesta Van un automobiļa modema sistēmu FordPass Connect
Ford šodien Birmingemas Komerciālo transportlīdzekļu izstādē Apvienotajā Karalistē atklājis jauno Fiesta Van un jaunas savienojamības sistēmas, kas stiprinās uzņēmuma vadošo pozīciju Eiropas komerciālo transportlīdzekļu tirgū.
Fiesta Van, kas papildina Ford Transit komerciālo transportlīdzekļu jaunāko paaudzi, kurā ietilpst Transit Custom, Transit Connect un Transit Courier, iezīmē uzņēmuma atgriešanos pilsētas hečbeka tipa minivenu tirgū ar klasē labāko piedāvājumu.
Jaunais Fiesta Van un jaunais Transit Connect ir pirmie komerciālie transportlīdzekļi Eiropā, kas veicinās uzņēmumu produktivitāti un ērtības ar jauno automobiļa modema sistēmu FordPass Connect.
“Savienoti komerciālie transportlīdzekļi sniegs jaunas iespējas, pievienojot vērtību mūsu klientiem, un tas, ko mēs izrādām Birmingemā, ir tikai sākums,” stāsta Ford of Europe Komerciālo transportlīdzekļu nodaļas ģenerāldirektors Hanss Šeps [Hans Schep]. “Ar visu laiku spēcīgāko transportlīdzekļu klāstu Ford ir apņēmības pilns piedāvāt visefektīvākos risinājumus preču un cilvēku pārvadāšanai mūsu pilsētās.”
Pieminēšanas vērti eksponāti komerciālo transportlīdzekļu izstādē ir arī inovatīvi risinājumi pilsētas transportam, ko piedāvā uzlādējamais hibrīdautomobilis Transit Custom no Londonas autoparku izmēģinājumiem, un digitālā pakalpojuma koncepcija efektīvākai pēdējā kilometra piegādei. Ford atklāja arī izteiksmīgā Ranger Wildtrak X jauno modeli.
Ford pēdējos trīs gadus ir pārdotākais komerciālo transportlīdzekļu zīmols Eiropā, 2018. gadā nostiprinot savu vadošo pozīciju ar 93 200 pārdotu transportlīdzekļu līdz marta beigām un tādējādi padarot gada pirmo ceturksni par labāko Ford komerciālo transportlīdzekļu pārdošanas skaita ziņā kopš 1993. gada.*
Mūsdienīgs, kompakts un ekonomisks — jaunais Fiesta Van
Reaģējot uz lielo klientu pieprasījumu, Fiesta Van atgriezīsies Ford komerciālo transportlīdzekļu klāstā 2018. gadā. Jaunais Fiesta Van, kura pamatā ir vairākkārt godalgotais Fiesta pasažieru automobilis, ir mūsdienīgs, kompakts un ekonomisks transportlīdzeklis visdažādākā izmēra uzņēmumiem.
Jaunajam modelim ir pieejami vairāki efektīvi spēka pārvadi ar diviem benzīna dzinējiem — 1,1 litra 3 cilindru dzinēju ar 85 ZS jaudu un 1,0 litra EcoBoost dzinēju ar 125 ZS jaudu — un 1,5 litru TDCi dīzeļdzinēju ar 85 ZS vai 120 ZS jaudu.**
Šim trīsdurvju automobilim ir praktisks kravas nodalījums, kurā iespējams pārvadāt aptuveni 1 kubikmetru kravas, iekraujamās kravas garums ir gandrīz 1,3 metri, bet kravnesība ir aptuveni 500 kg. Kravas nodalījumā ir no kompozītmateriāla veidota režģota starpsiena pilnā augstumā, izturīga sānu sienu apdare un izturīgs gumijas grīdas pārklājums ar četriem stiprinājumu āķiem.
Jaunā Fiesta Van salons ir rūpīgi pārdomāta un ērta darba vide, kuras apdare ir veidota no pievilcīgiem un izturīgiem materiāliem un ietver jaunākās salona tehnoloģijas, tostarp komunikācijas, informācijas un izklaides sistēmu Ford SYNC 3.
Ar Apple CarPlay un Android Auto™ savietojamā SYNC 3 sistēma ar peldošu 8 collu krāsu skārienekrānu, kura dizains ir aizgūts no planšetdatoriem, ir pieejama papildaprīkojumā. Izmantojot Ford SYNC AppLink, autovadītāji var piekļūt virknei lietotņu savā viedtālrunī, izmantojot lielu automobiļa displeju — atbalstīto lietotņu vidū tagad ir arī populārā satiksmes lietotne Waze un CiscoWebEx.
Korporatīvie klienti var arī baudīt ērtību un efektivitāti, ko sniedz jaunā automobiļa modema sistēma FordPass Connect savienojamībai ceļā.
Tāpat kā Fiesta pasažieru automobiļa gadījumā, ir iespējams izvēlēties nepieredzēti plašu autovadītāja palīgsistēmu klāstu, kas uzlabo Fiesta Van komfortu, ērtības un drošību, tostarp Ford pirmssadursmes bremzēšanas palīgsistēmu ar gājēju uztveršanas funkciju, adaptīvo kruīza kontroli un aklās zonas informācijas sistēmu.
Visaptverošais sistēmu klāsts palīdz pilsētas piegāžu automobiļu vadītājiem tikt galā sarežģītās ikdienas situācijās. Piemēram, aktīvā parkošanās palīgsistēma ar perpendikulārās parkošanās funkciju un aizmugurējo sānu zonu uzraudzības funkciju palīdz viegli un droši novietot automobili stāvvietā, savukārt ceļa zīmju atpazīšanas sistēma un regulējamais ātruma ierobežotājs palīdz izvairīties no sodiem par ātruma pārsniegšanu.
Klientiem, kuri savam uzņēmumam vēlas maksimāli sportisku dizainu, jaunais Fiesta Van ir pieejams Sport versijā ar unikālu priekšējo un aizmugurējo dizainu, krāskodētām virsbūves sānu aizsargiem un līdz 18 collām lieliem vieglmetāla diskiem. Sportiskā tematika ir ievērota arī salonā ar pārstrādātiem sēdekļiem un apdares materiāliem, kā arī unikālu stūri, pedāļiem un pārnesumu pārslēgu. Standartaprīkojumā ir iekļauts regulējams ātruma ierobežotājs un joslas saglabāšanas palīgsistēma.
Jauno Fiesta Van būs iespējams pasūtīt pavasarī, bet piegādes klientiem gaidāmas rudenī.
Līdz ar FordPass Connect ieviesti savienoti komerciālie transportlīdzekļi
Ar mērķi paplašināt uz mobilajiem tīkliem balstītu savienojamību visā produktu klāstā, Ford izziņo savus pirmos komerciālos transportlīdzekļus Eiropā ar FordPass Connect modema sistēmu.
Ar jauno Transit Connect un jauno Fiesta Van klajā laistā FordPass Connect sistēma ļauj autovadītājiem komunicēt ar citiem transportlīdzekļiem nebijušā apmērā, pārvēršot tos par mobilajiem Wi-Fi tīklājiem ar savienojamību līdz 10 Wi-Fi ierīcēm un palīdzot autovadītājiem izplānot ātrākus un mierīgākus braucienus ar tiešsaistes satiksmes atjauninājumiem SYNC 3 navigācijas sistēmai.
Papildus FordPass Connect ļauj izmantot dažādas funkcijas ar FordPass mobilo lietotni, lai atvieglotu transportlīdzekļa pārvaldību un uzlabotu produktivitāti. Lietotne ietver šādas funkcijas:
• brīdinājumi par automobiļa stāvokli: iesaka, kad ir nepieciešama apkope, piemēram, atlicis maz motoreļļas, izdegušas spuldzes vai citi brīdinājumi;
• automobiļa statuss: lai pārbaudītu degvielas līmeni, brīdinājumu statusu, riepu spiedienu u. c.;
• durvju aizslēgšana un atslēgšana: lai no attāluma aizslēgtu automobili un tā kravas nodalījumu;
• automobiļa atrašanās vietas noteicējs: palīdz autovadītājiem atrast automobili pārpildītos stāvlaukumos.
FordPass lietotne ir pielāgojama, lai to varētu ērti lietot uzņēmumi ar vairāk nekā vienu automobili, izmantojot vienu FordPass kontu vai vairākus kontus.
Inovatīvi risinājumi preču pārvadāšanai pilsētā
Ford stendā Komerciālo transportlīdzekļu izstādē ir izcelta uzņēmuma inovatīvā pieeja preču pārvadāšanai pilsētā, piedāvājot jaunus veidus, kā risināt pilsētu gaisa kvalitātes un sastrēgumu problēmu.
Birmingemā ir apskatāms viens no Transit Custom uzlādējamajiem hibrīdautomobiļiem, kas šobrīd piedalās 12 mēnešus ilgā klientu autoparku izmēģinājumā Londonā, pētot, kā hibrīdautomobiļi var veicināt tīrāku gaisu un uzlabot produktivitāti pilsētās.
Transit uzlādējamajam hibrīdautomobilim, ko pārvalda Transport for London, kas atbalsta autoparku izmēģinājuma projektu, ir uzlabota hibrīdsistēma, kuras uzdevums ir neradīt izmešus, pārsniedzot 50 km nobraukumu, un nobraukuma palielināšanas nolūkā tas ir aprīkots ar Ford 1,0 litra EcoBoost benzīna dzinēju. Izmēģinājuma transportlīdzeklis ir aprīkots ar uzlabotu telemātikas sistēmu, kas sniedz reāllaika datus par automobiļa darbību.
Kopumā izmēģinājumā piedalīsies 20 uzlādējami hibrīdautomobiļi, strādājot pilsētas uzņēmumos. Transportlīdzekļi ir aprīkoti ar ģeožogošanas tehnoloģiju, kas var automātiski mainīt automobiļa iestatījumus, ņemot vērā tā atrašanās vietu konkrētā brīdī.
Autoparku izmēģinājuma transportlīdzekļu izstrāde tiek atbalstīta ar 4,7 miljonu GBP (5,4 miljonu EUR) dotāciju no Apvienotās Karalistes finansētā Progresīvās piedziņas centra (Advanced Propulsion Centre). Tas ir ļāvis Ford sadarbībā ar tā partneriem no Prodrive Advanced Technology un Revolve Technologies iekļaut izmēģinājuma transportlīdzekļus reālos autoparkos daudz ātrāk, lai būtu iespējams izmantot klientu atsauksmes ar nolūku pielāgot Transit Custom uzlādējamo hibrīdautomobili pirms tā sērijveida ražošanas uzsākšanas 2019. gadā.
Izstādē tiek izrādīta arī digitālā pakalpojuma koncepcija ar mērķi palīdzēt komerciālo autoparku operatoriem piegādāt preces un pakalpojumus pilsētās. Tā ietver daudzveidīgu pieeju komerciālo transportlīdzekļu savienošanai ar velokurjeriem un kājām ejošiem kurjeriem pilsētā, lai palīdzētu palielināt pēdējā kilometra piegāžu efektivitāti un paātrinātu šādas piegādes. Ford vēlas izveidot partneru sarakstu, lai šādu sistēmu varētu izmēģināt jau gada otrajā pusē.
Pievilcīgais Ranger Wildtrak X
Ņemot vērā ekskluzīvā Black Edition modeļa pārdošanas panākumus, Ford laiž klajā jaunu īpašo versiju modelim Ranger, kas ir Eiropā pārdotākais pikaps.*
Jaunais Ranger Wildtrak X ar izteiksmīgiem virsbūves un salona apdares elementiem savu pirmizrādi piedzīvo izstādē. Virsbūvi Performance Blue metāliskā krāsā, kas Widtrak paraugmodelī pieejama pirmo reizi, rotā izteiksmīgi melnas krāsas elementi, piemēram, radiatora režģis, sporta stienis, jumta reliņi, sānu pakāpieni, vieglmetāla diski un Wildtrak emblēmas, kā arī standarta pārsegs un slēdzamais kravas platformas pārsegs.
Pirmklasīgajā salonā ir sēdekļi ar pilnu ādas apdari un stilīgām kontrastējošām šuvēm River Rock pelēkā krāsā. Wildtrak X būs pieejams dubultās kabīnes versijā ar Ranger 200 ZS 3,2 litru TDCi dīzeļdzinēju, sešpakāpju automātisko pārnesumkārbu un 4×4 piedziņu, un tas patērē 8,8 l degvielas uz 100 kilometriem un saražo 231 g CO2 izmešu uz kilometru.*** Automobili pie Ford dīleriem ir iespējams pasūtīt jau tagad, bet tā piegāde paredzēta augustā.
# # #
Android and Android Auto ir Google Inc. preču zīmes.
FordPass Connect ir papildaprīkojums. Modems tiks uzstādīts transportlīdzekļa piegādes brīdī. Noteiktu datu apmaiņu ir iespējams atļaut/aizliegt. Sistēma būs pieejama noteiktos tirgos 2018. gadā, pārējos tirgos tā tiks pakāpeniski ieviesta 2019. gadā.
Tiešsaistes satiksmes atjauninājumi ir papildu pakalpojums, kas pieejams pirmos divus gadus, iegādājoties jaunu Ford ar SYNC 3 un navigācijas sistēmu; pēc tam licence ir pieejama par maksu. Wi-Fi tīklājs (līdz 4G) ietver papildu bezvadu datu izmēģinājumu, kas sākas aktivizēšanas brīdī un beidzas pēc trīs mēnešiem vai tad, kad ir iztērēti 3 GB datu, atkarībā no tā, kas iestājas pirmais. Pēc tam ir nepieciešams Vodafone abonements — informācija par datu pakām ir pieejama uzņēmuma tīmekļa vietnē. Lai izmantotu iebūvētā Wi-Fi tīklāja priekšrocības, 2018. gada Ford transportlīdzeklim ir jābūt aprīkotam ar noteiktu aparatūru, kā arī ir nepieciešams datu plāns. Mobilie dati un pakalpojums nav pieejams visās vietās, turklāt var tikt piemēroti datu plāna nosacījumi, tostarp maksa par ziņojumu nosūtīšanu un datu izmantošanu.
*Eiropas 20 tirgi ir Austrija, Beļģija, Lielbritānija, Čehija, Dānija, Somija, Francija, Vācija, Grieķija, Ungārija, Īrija, Itālija, Nīderlande, Norvēģija, Polija, Portugāle, Spānija, Rumānija, Zviedrija un Šveice.
**Oficiāli saskaņoti degvielas patēriņa un CO2 izmešu dati tiks publicēti pirms tirdzniecības uzsākšanas.
***Norādītie degvielas patēriņa un CO2 izmešu daudzuma mērījumi veikti saskaņā ar Eiropas Regulu (EK) Nr. 715/2007 un (EK) Nr. 692/2008 jaunāko grozījumu tehniskajām prasībām un specifikācijām. Degvielas patēriņa un CO2 izmešu daudzuma rādītāji attiecas uz transportlīdzekļa klasi, nevis atsevišķu automobili. Izmantotā standarta testa procedūra ļauj salīdzināt dažādus transportlīdzekļu veidus un ražotājus. Degvielas/elektroenerģijas patēriņa un CO2 izmešu daudzuma rādītājus un nobraucamo attālumu elektriskajā režīmā ietekmē ne tikai degvielas efektivitāte, bet arī braukšanas stils, kā arī citi netehniski faktori. CO2 ir galvenā siltumnīcefekta gāze, kas izraisa globālo sasilšanu.
No 2017. gada 1. septembra saskaņā ar Regulu (ES) Nr. 2017/1151 spēkā esošajā redakcijā atsevišķu jauno transportlīdzekļu tipa apstiprināšana tiek veikta, izmantojot vieglajiem transportlīdzekļiem paredzēto pasaules mēroga testa ciklu (WLTP), kas ir jauna, reālistiskāka testēšanas procedūra degvielas patēriņa un CO2 izmešu daudzuma noteikšanai. No 2018. gada 1. septembra WLTP pilnībā aizstās Eiropas Jauno braukšanas ciklu, kas tiek izmantots pašlaik. Kamēr notiks pāreja no Eiropas Jaunā braukšanas cikla uz WLTP, WLTP degvielas patēriņa un CO2 izmešu daudzuma dati tiks pielāgoti Eiropas Jaunajam braukšanas ciklam. Būs dažas atšķirības no iepriekšējiem degvielas patēriņa un izmešu daudzuma rādītājiem, jo daži testēšanas elementi ir mainīti, t. i., vienam automobilim var būt atšķirīgi degvielas patēriņa un CO2 izmešu daudzuma rādītāji.
Foto: Publicitātes attēls