Gorkijas autorūpnīcā izgatavots Gazel-Next eksperimentālais prototips ar īpaši grezni nostrādātu salonu.
Prototipa pamatā ir Gazele ar pagarināto riteņu bāzi. Tās garums ir 6,7 m, kas nedaudz mazāk kā standarta modelim. Izveidota jauna kravas kaste, kuras borti turpina kabīnes paneļu aerodinamiskās formas un pilnībā nosedz mašīnas rāmi. Kravas nodalījums tagad ir daudz zemāk, kas atvieglo iekraušanu, taču nedaudz tilpuma “nozog” riteņu arkas, kas atstātas iekšpusē. No iekšpuses kravas kaste izdarināta ar izturīgu plastikātu, bet grīda – ar koka līstēm, savukārt no virspuses to piesedz plastikāta pārsegs ar gāzes amortizatoriem.
Dubultajā kabīnē ir divas sēdekļu rindas un septiņas sēdvietas – trīs priekšā un četras aizmugurē, turklāt sēdekļi izdarināti ar ādu, kas ir liels retums krievu autobūves produkcijai.
Prototips izgatavots vienā eksemplārā, taču krievu žurnālisti domā, ka automašīnai varētu būt labas perspektīvas, ņemot vērā to, ka tehniskā ziņā tā tikpat kā neatšķiras no Gazel-Next standarta modeļa. Projekta nākotni, visticamāk, izšķirs GAZ rūpnīcas marketologi, kas lems par to, vai šādam greznam pikapam varētu būt pietiekami daudz pircēju.
Parastā Gazel-Next ar dubultkabīni un kravas kasti maksā 1 miljons 153 tūkstoši rubļu (15 760 eiro) versijā ar UMZ Evotech benzīna motoru un 1 miljons 313 tūkstoši rubļu (gandrīz 18 000 eiro) versijā ar Cummins dīzeli.
Foto: Publicitātes attēls