Ķīnas Farizon Auto, kas ietilpst Zhejiang Geely Holding Group sastāvā, gatavo elektrisku vilcēju, kas konkurēs ar Tesla Semi.
2021.gada vasarā tiks prezentēts elektriskās piedziņas kravas vilcējs, kas pagaidām figurē ar ražotāja piešķirto indeksu AD21, izriet no auto žurnālista Grega Keibla publicētās informācijas Twitter, kur atrodami arī vairāki Tesla Semi konkurenta attēli.
Ja neskaita to, ka automašīna izstrādāta ņemot vērā arī Eiropas tirgu specifiku, citas informācijas par Farizon ražojumu nav. Netiek atklāti arī tehniskie dati, bet attiecībā uz gaitas rezervi norādīts, ka tā ir „ievērojama”. Tiesa, ķīnieši minējuši, ka AD21 būs vairāku motoru spēka iekārta, bet vilcēja īpašniekam būs pieejama Geely Technology Group izstrādātā tehnoloģija, kas speciālā servisā ļauj ātri nomainīt tukšo bateriju pret jau uzlādētu.
AD1 kļūs par Farizon modeļu klāsta flagmani, kuplinot izvēli, kurā jau ir iekļauti vairāki elektriskie komerctransportlīdzekļii un M100 kravas automašīna, kas kā degvielu izmanto metilspirtu. Pēdējam iebūvēts agregāts ar darba tilpumu 12,54 litri. Tas attīsta 460 Zs jaudu un atbilst Euro-6 izmešu standartiem.
AD21 pārdošana sāksies tuvāk gada noslēgumam.
Foto: Ekrānbilde no Twitter.com/gregkable