Francijas galvaspilsētā no 1.septembra sāks darboties jauni nosacījumi attiecībā par skrejriteņu lietošanu.
Pārāk daudz sadursmju, cietušo un nekārtību, tādēļ Parīzes iedzīvotāji jau šī gada pavasarī tika aicināti balsot par izmaiņām attiecībā uz elektroskrejriteņu lietošanu galvaspilsētas ielās. Atsaucās aptuveni 100 000 iedzīvotāju, no kuriem 90 procenti nobalsoja par pilnīgu aizliegumu.
Likums attiecas uz tā saucamajiem kicksharing pakalpojumiem, ko sniedz tādi uzņēmumi kā Dott, Lime un Tier. Iznomāšanas pakalpojumu sniedzējiem piederošie aptuveni 15 000 skrejriteņu būs jāaizvāc no Parīzes ielām, taču likums neattiecas uz personīgai lietošanai iegādātiem transportlīdzekļiem, kas pēc aplēsēm, visā Francijā varētu būt aptuveni 700 000 eksemplāru skaitā.
Starptautiski ir zināmi dažādi paņēmieni, kā tiek mēģināts ieviest kārtību līdzīgos jautājumos, piemēram, skrejriteņu ātrums samazināts līdz 10 km/h vai to novietošanai paredzētas speciālas stāvvietas. Ekspluatācijas uzņēmumi izmanto arī tehniskos risinājumus, lai panāktu, ka lietotāji izmanto ierādītās stāvvietas, piemēram, turpinot nomas periodu, ja nomas skrejritenis ir novietots ārpus vēlamajām zonām.
Ilustratīvs attēls Foto: iAuto.lv