SIA “Autobrava”, kas ir Fiat, Alfa Romeo un Jeep oficiālais dīleris Latvijā, paplašina savas aktivitātes, un no 1.augusta kļūs par Hyundai, Suzuki, Isuzu un Ssang Yong oficiālo pārstāvi Latvijā. Pievienojot savam portfelim četrus jaunus auto zīmolus, “Autobrava” kļūs par vienu no lielākajiem auto dīleriem Baltijā.
“Šī vienošanās mums ļaus piedāvāt visaugstākā līmeņa servisu Hyundai, Suzuki, Isuzu un Ssang Yong spēkratu pircējiem un autovadītājiem Latvijā. Balstoties uz mūsu ilgstošo pieredzi auto industrijā un pārstāvot pasaules vadošos autoražotājus, mēs spēsim sniegt profesionālus tirdzniecības, tehniskās apkopes, garantijas, kā arī citus pakalpojumus un palīdzību gan esošajiem, gan nākamajiem Japānā un Dienvidkorejā ražoto spēkratu īpašniekiem,” saka “Autobrava” direktors Andris Sivickis.
“Autobrava” turpinās savu darbību esošajā Hyundai, Suzuki, Isuzu un Ssang Yong autosalonā Biķernieku ielā 145. Tā iepriekšējais īpašnieks “Auto Halle”, kas bija Hyundai, Suzuki, Isuzu un Ssang Yong oficiālais dīleris iepriekšējos sešus gadus, tagad ir izstrādājis jaunu uzņēmējdarbības stratēģiju, un visus iepriekš noslēgtos tirdzniecības un servisa līgumus nodod uzņēmumam “Autobrava”.
Autosalona telpas Biķernieku ielā 145 ir 7200 m2 plašas un ir pieejama liela autostāvvieta, kas ir ērta autovadītājiem un loģistikai. “Autobrava” līdz šīs vasaras beigām plāno savu Fiat, Alfa Romeo un Jeep salonu no Gunāra Astras ielas 5 pārvietot uz Biķernieku ielu 145. Tādējādi Biķernieku iela 145 kļūs par auto kompetenču centru, apvienojot daudzus auto zīmolus zem viena jumta, un atradīsies Mežciemā blakus Biķernieku sporta kompleksam.
“Novietojot visus zīmolus zem viena jumta, mēs saviem klientiem sagādāsim papildu ērtības, proti, viņi varēs atrast vēlamo mašīnu vienā tirdzniecības vietā, līdzīgi kā iepērkoties tirdzniecības centros. Mūsu autosalonā klienti varēs atrast vēlamo auto ne tikai sev, bet arī saviem ģimenes locekļiem un uzņēmumiem,” piebilst A. Sivickis.
“Autobrava” auto tirgū darbojas jau piekto gadu un piedzīvo iespaidīgu un ilgstošu tirdzniecības un apgrozījuma kāpumu. 2014. gadā uzņēmums pārdeva 442 automašīnas, par 29% vairāk nekā 2013. gadā, laikā, kad jaunu automašīnu tirgus Latvijā kopumā pieauga tikai par 19%. Faktiski mūsu apgrozījuma kāpums ir vēl iespaidīgāks. 2014. gadā tas bija gandrīz divas reizes lielāks (par 89 %) nekā 2012. gadā.
“Mūsu mērķis ir augt ātrāk, nekā aug auto tirgus kopumā, un to mēs varam īstenot, pateicoties uzticamajai komandai, kuras mērķis ir apmierināt klientu vēlmes un sniegt profesionālus pakalpojumus. Esam pārliecināti, ka, koncentrējot savus spēkus uz pamatvērtībām – klientiem un personālu -, mēs esošajā portfolio veiksmīgi iekļausim jaunos zīmolus,” piebilda A. Sivickis.
“Autobrava” cer, ka esošajam Fiat, Alfa Romeo un Jeep portfelim pievienojot Hyundai, Suzuki, Isuzu un Ssang Yong zīmolus, uzņēmuma tirgus daļa sasniegs 8 %.