Audi Latvia pārdošanas apjomi pirmajā pusgadā ir pieauguši par 44% salīdzinājumā ar attiecīgo periodu pagājušajā gadā. Par pamatu tik straujai izaugsmei kļuva klientu iecienītais un pieprasītais Audi Q5 modelis, kā arī jaunais Audi Q7 un Audi A4, kurus atzinīgi novērtēja Latvijas tirgus patērētāji, vēl aizvien vairojot abu automobiļu popularitāti tirgū.
2016.gada rudenī tiks uzsākta pagājušajā nedēļā prezentēto Audi jaunumu Q2 un Audi A5 Coupe pārdošana. Bez šiem modeļiem, liels uzsvars tiks likts arī uz Audi A6 un Audi A4 biznesa modeļiem. Četru gredzenu zīmola produktu klāsts ir ļoti spēcīgs, un tas priecēs klientus ar izsmalcinātiem un interesantiem jauniem modeļiem.
Strauja zīmola izaugsme tika vērota visā pasaulē – AUDI AG pārdošanas apjomi kopš janvāra ir pieauguši par 5,6% līdz 953 200 piegādātām vienībām. Visstraujākā Audi izaugsme bija Eiropas tirgū, kur pārdošanas apjomi kopš gada sākuma palielinājās par 8,4%, pirmo reizi sasniedzot 450 000 pārdotu automobiļu. Pārdošanas apjoma pieaugumu veicināja jaunie modeļi Audi A4 (+12,3%) un pilnizmēra apvidus auto Audi Q7 (+73,6%). Kopumā darījumu skaits jūnijā palielinājās par 7,4% līdz aptuveni 169 000 vienību, Audi pārspējot iepriekšējā gada šī paša perioda rezultātus visos desmit lielākajos noieta tirgos.
“Neskatoties uz pastāvošajiem izaicinājumiem, 2016. gada pirmo pusi galvenokārt raksturo mērena izaugsme visos pasaules tirgos. Mēs nostiprinājām savu vadošo pozīciju Eiropas un Ķīnas tirgos, un parādam labākus rezultātus arī Amerikas Savienotajās Valstīs, kur kopumā situācija auto tirgū nav tik laba,” stāsta Dītmārs Fogenreiters, AUDI AG Pārdošanas un mārketinga nodaļas valdes loceklis.
Eiropas tirgus rezultāti jūnijā arī ir labāki nekā jebkurā citā reģionā – klientiem tika piegādāti aptuveni 78 700 (+9,8%) dažādu modeļu vienību. Kopumā darījumu skaits pieauga par 8,4% līdz aptuveni 455 250 automobiļiem. Pārdošanas apjomu lielākajā noieta reģionā galvenokārt veicināja jauno modeļu tirdzniecība: pilnizmēra apvidus automobiļa Audi Q7 pārdošanas apjoms pieauga vairāk nekā divas reizes, savukārt pieprasījums pēc jaunā Audi A4 pieauga par gandrīz 20%. Vislielākā Audi zīmola izaugsme konstatēta Vācijā, Spānijā un jau lielākajā Eiropas eksporta tirgū Apvienotajā Karalistē, kur pārdošanas apjoma palielinājumu īpaši sekmēja lielais pieprasījums pēc Audi TT.
Lai arī visstraujākā izaugsme tika piedzīvota Eiropā, labi rezultāti tika sasniegti arī citos reģionos. Amerikā Ingolštates zīmola pārdošanas apjoms pēdējo sešu mēnešu laikā pieauga par 3,5% līdz aptuveni 131 450 vienībām. Svarīgs reģiona izaugsmes stūrakmens joprojām ir Kanāda. Gada pirmajā pusē uzņēmums tur pārdeva 15 614 vienības, kas ir par 16% vairāk nekā attiecīgajā periodā pagājušajā gadā. Savukārt Āzijas-Klusā okeāna reģionā salīdzinājumā ar pagājušā gada pirmajiem sešiem mēnešiem pārdošanas apjoms palielinājās par 3,9% līdz 339 300 premium klases automobiļiem.
Foto: Publicitātes attēls