“PrivatBank” auto līzinga segments trešajā ceturksnī pieaug par 28%

AS “PrivatBank” līzings šā gada otrajā pusē piedzīvojis pieaugumu auto līzinga segmentā, proti, trešajā ceturksnī, salīdzinot ar iepriekšējiem trim mēnešiem, auto iegāde līzingā palielinājusies par 28%, informē “PrivatBank” pārstāvji.

Populārākās līzingā iegādāto automašīnu markas un modeļi pēdējo divu gadu laikā ir nemainīgi. Populārākie ir Vācijas autoražotāju markas “BMW” un “Volkswagen”, kam seko skandināvu “Volvo”.

Arī līzingā iegādāto automašīnu modeļu līderpozīcijās ierindojas Vācijā ražotās automašīnas. Pirmajā un otrajā vietā atbilstoši ierindojas “BMW X5” un “BMW 530”, savukārt trešais populārākais automašīnu modelis ir “Volkswagen Passat”. Ceturto vietu dala “Audi A4” un “Audi A6”, kam seko “Volvo S60” un “Volvo XC90”.

Kopumā automašīnas līzingā vairāk iegādājas vīrieši, kas veido apmēram 60% no pircēju skaita. Aktuāla tendence ir līzinga pieteikumu skaita pieaugums internetā – arvien vairāk cilvēku izvēlas pietiekties līzingam bankas mājaslapā, nevis uz vietas filiālē.

AS “PrivatBank” līzings ir Latvijas Līzinga devēju asociācijas biedrs.

Kā ziņots, Latvijas “PrivatBank” šogad deviņos mēnešos strādāja ar 8,4 miljonu eiro peļņu. Savukārt “PrivatBank” grupas peļņa bija 8,6 miljoni eiro.

Bankas aktīvi 2016.gada 30.septembrī bija 399,837 miljonu eiro apmērā, kas ir par 37,4% eiro mazāk nekā 2015.gada beigās.

Savukārt bankas kapitāla un rezervju apmērs salīdzinājumā ar pagājušā gada beigām pieaudzis par 13,9% un septembra beigās bija 72,549 miljoni eiro.

Bankas likviditātes rādītājs šogad septembra beigās bija 103,68% (bankai noteiktais minimālais rādītājs – 50%).

Bankas lielākais akcionārs ir Ukrainas “PrivatBank”

BMW Foto: iAuto.lv

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.