Rīgā atklāts atjaunotais “Volvo” autocentrs (+ foto)

Nedēļas nogalē Rīgā, Skanstes ielā 33, svinīgā pasākumā tika atklāts atjaunotais Volvo autocentrs, kurš tapis atbilstoši jaunajam Volvo Retail Experience standartam.

“Vēlamies apliecināt, ka Volvo ir citāda, taču līdzvērtīga izvēle vācu premium klases auto zīmoliem. Tāpēc uzskatām, ka izvirzītais mērķis iekļūt Top 3 pārdotāko premium klases auto zīmolu vidū ir sasniedzams jau tuvāko gadu laikā,” uzsver Mūsa Motors Rīga direktors, Volvo zīmola pārstāvis Latvijā Roberts Ozoliņš.

Atjaunotais Volvo autocentrs tapis nepilna pusotra gada laikā. Autosalons ir veidots atbilstoši augstākajiem Volvo kvalitātes standartiem ar salona kopējo platību gandrīz 700 m2. Salons pieredzējis ievērojamas izmaiņas un uzlabojumus dizaina, plašuma un funkcionalitātes ziņā. Pārmaiņas ir skārušas ne tikai autosalona ārējo izskatu, bet arī servisa darbu. Drīzumā Volvo automašīnu īpašniekiem būs iespēja uzrunāt savu servisa meistaru tieši un bez starpniekiem. Tāpat autocentrā būs pieejamas vairākas specializētās zonas: plaša un mājīga klientu atpūtas zona, kas vizuāli būs nodalīta no pārējā autosalona, atsevišķa zona, kurā būs pieejami aksesuāri un Lifestyle produkti, Car Studio, kurā pārskatāmi tiks izvietoti krāsu un salona apdares elementi, kā arī būs iespējams izvēlēties savu nākamā Volvo vizuālo koptēlu. Vienlaikus paredzēts, ka salonā izvietotās automašīnas tiks aprīkotas ar atbilstošas jaudas elektrības pieslēgumu, kas ir saistīts ar Volvo paziņojumu līdz 2025. gadam saražot miljonu ar elektrību darbināmu vai hibrīda automobiļu.

Lai arī atjaunotajā Volvo autosalonā tirdzniecībā tiks izvietotas tikai jaunas Volvo automašīnas, plānots, ka tuvākajā laikā blakus salonā tiks pārstāvēts arī Volvo Selekt zīmols, piedāvājot iegādāties mazlietotas Volvo automašīnas ar garantiju.

“Jau daudzus gadus lietotas Volvo automašīnas ieņem 2.-3. pozīciju pēc importēto auto skaita. Kas nozīmē, ka Volvo vieglās automašīnas ir ļoti populāras ne tikai jaunu automašīnu, bet arī mazlietotu sektorā. Tomēr, lai arī ar katru gadu pieprasījums pēc Volvo automašīnām kāpj, Volvo Cars pārdošanas potenciāla apjomi vēl nav sasniegti,” uzsver Mūsa Motors Rīga direktors, Volvo zīmola pārstāvis Latvijā Roberts Ozoliņš.

Atjaunotais Volvo autocentrs tapis nepilna pusotra gada laikā, un autosalona atjaunošanā ieguldītais investīciju apjoms sasniedz 870 000 eiro. Salīdzinot ar 2016. gadu, jaunu Volvo automašīnu pārdošanas apjoms ir palielinājies par 13% *.

 

Foto: Publicitātes attēls

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.