Testa braucienā tika nobraukti aptuveni 500 km pa dažādiem ceļa segumiem, jāatzīmē, ka braukšana ir ērta, komfortabla, ja nepieciešams, arī dinamiska.
Auto saņēmu ar 80% uzlādētu bateriju , uz planšetes redzams , ka nobraukt var 360 km, jāsaka, ka braucot pārsvarā ar kruīzkontroli ar dažiem ātrākiem paātrinājumiem apdzenot, šo gandrīz izdevās izpildīt (sanāca apm.340 km).
Ritošā daļa komfortabla uz asfalta un normāla grants seguma, bet skaļāka pa meža ceļu pāri koku saknēm. Pa mežu braucot jāatzīmē, ka nevienā vietā kaut nedaudz netika skarta auto apakša, klīrenss likās pietiekošs. Izbraucu no Rīgas uz Ikšķili, tad uz Roju, Rojā veicu atkārtotu uzlādi līdz 80%, tas prasīja 1st.15min. Tālāk uz Kolku, no turienes uz Irbes upes ieteku jūrā, tad atpakaļ uz Jūrmalu. Galā auto rādīja, ka vēl var nobraukt aptuveni 160 km. Iespaidi ļoti labi, tomēr gribētos, lai varētu nobrauka bez uzlādes vismaz 600-800 km.
Škoda Enyaq bāzes cena no 46 300 EUR. Testa auto cena 62 930 EUR.
Škoda Enyaq 80 Foto: Raimonds Volonts
Foto: Raimonds Volonts
Foto: Raimonds Volonts
Foto: Raimonds Volonts
Foto: Raimonds Volonts
Foto: Raimonds Volonts
Foto: Raimonds Volonts
Foto: Raimonds Volonts
Foto: Raimonds Volonts
Paneļa dizains nedaudz neparasts. Stūres lielums patīkams. Foto: Raimonds Volonts
Sēdekļi samērā sportiski. Foto: Raimonds Volonts
Foto: Raimonds Volonts
Aizmugurē vietas pietiekoši, bet ne pārāk brīvi. Foto: Raimonds Volonts
Elegants durvju dizains. Foto: Raimonds Volonts
Paneļa, dizainā šaubas par iestrādātā drēbes materiāla praktiskumu ilgtermiņā. Foto: Raimonds Volonts
Planšetes lielums patīkams, īpaši lietojot navigāciju. Foto: Raimonds Volonts
Šajā menu sadaļā var vērot elektrības patēriņu, kā vidējo ilgtermiņa, tā momentāno, kā arī ceļojuma. Foto: Raimonds Volonts
Daļa ātro piekļuves pogu iznestas no planšetes uz paneļa centrālās daļas apakšu, kas manuprāt ir ļoti praktiski. Foto: Raimonds Volonts
Braukšanas izvēles svira maza neuzkrītoša, ērtā vietā. Foto: Raimonds Volonts
Spidometrs ar braukšanai nepieciešamākajām funkcijām, ļoti lakonisks un saprotams, visa pārējā informācija novirzīta uz planšeti. Foto: Raimonds Volonts
Navigācijas norādes, kā arī ceļazīmes no spidometra tiek dublētas uz vējstikla ar speciālas ierīces palīdzību, kas iestrādāta panelī. Foto: Raimonds Volonts
Navigācijas norādes, kā arī ceļazīmes no spidometra tiek dublētas uz vējstikla, ļoti ērti. Foto: Raimonds Volonts
Papildus kameras visas braukšanas informācijas nolasīšanai. Foto: Raimonds Volonts
Nospiežot pogu ar sākumā nesaprotamu apzīmējumu, atveras papildus nodalījums sīklietām. Foto: Raimonds Volonts
Elekriskā sēdekļa vadība saprotama un ērta. Foto: Raimonds Volonts
Zem priekšējā pārsega dzinēju neatradīsiet, tur ir tikai dažādi vadības bloki un nepieciešamo šķidrumu uzpildes vietas. Foto: Raimonds Volonts
Škoda Enyaq 80 Foto: Raimonds Volonts
Bagāžnieks pietiekoši plašs, bet ne pārāk liels. Foto: Raimonds Volonts