Foto: autofavorits.lv
Autoservisa pakalpojumus reizi pusgadā izmanto 43% autoīpašnieku, 18% to dara reizi gadā, 17% – reizi trīs mēnešos vai biežāk, un tikai 7% atzinuši, ka apmeklē autoservisu retāk nekā reizi gadā, liecina pētījumu centra SKDS septembrī veiktā aptauja.
“Savs autoserviss” jeb nemanīgs servisa pakalpojumu sniedzējs ir 77% autoīpašnieku, 19% nav sava meistara, bet pārējie nav varējuši atbildēt, vai nemainīgi izmanto vienu un to pašu servisu.
Aptauja rāda, ka autoserviss tiek izvēlēts, balstoties uz draugu, radu vai paziņu ieteikumiem (41% gadījumu) vai uz paša pieredzi un zināšanām (37% gadījumu).
Pārliecinoši lielākajai daļai jeb 90% autoīpašnieku nav būtisku iebildumu pret servisa pakalpojumu kvalitāti. Trešdaļa jeb 34% atbildējuši, ka ir apmierināti ar saņemtajiem servisa pakalpojumiem, bet 56% norādījuši, ka ir “drīzāk apmierināti”.
Uzticamākie servisu klienti ir “Ford”, “Toyota” un “Volvo” īpašnieki, bet “lielākie klejotāji” – “Opel” un “Volkswagen” saimnieki.
Kā norāda Auto asociācijas viceprezidents Ingus Rūtiņš, šīs aptaujas rezultāti pierāda, ka klientam ir svarīga personiskā pieredze, individuāla saskarsme un kvalitatīva komunikācija, proti, tas, ka autoservisa darbinieki spēj saprotami izskaidrot, ko un kāpēc nepieciešams remontēt, cik tas maksā un cik ilgu laiku aizņems remonts.
Aptauju pētījumu centrs SKDS veica septembrī. Aptaujā piedalījās 1005 Latvijas iedzīvotāji vecumā no 18 līdz 74 gadiem.