Trīs lietas, labas lietas – acīmredzot tā domā arī “Audi,” kas pievieno koncepta prologue saimei trešo pārstāvi – allroad jeb visādceļu modifikāciju.
Foto: Publicitātes foto
Pēc “Audi Prologue” kupejas (2014.gada rudens, Losandželosa) un “Prologue Avant” universāla (2015.gada pavasaris, Ženēva), visādceļu modelis ir trešais un visjaudīgākais saimes pārstāvis.
Foto: Publicitātes foto
“Prologue Allroad” turpina ideju, ko vācu kompānija aizsāka pirms 15 gadiem ar “Audi allroad quattro,” tādēļ automašīnas konstrukcija veidota līdzīgā stilā: augstāks klīrenss, virsbūves aizsargu komplekts un lieli riteņi.
Foto: Publicitātes foto
Koncepta motortelpā iebūvēta 734 ZS jaudīga “Plug-in” hibrīdiekārta, kas uz 100 kilometriem patērē vien 2,4 litrus degvielas, bet četrvietīgais salons aprīkots ar vairākiem multimediju/informācijas sistēmas ekrāniem, kas pieļauj komunikāciju starp vadītāju pasažieriem, izmantojot informācijas pārsūtīšanu no viena displeja uz otru. Ražotājs norādījis, ka 100 km/h “Prologue Allroad” sasniedz 3,5 sekundēs, bet 54 kilometrus tas var nobraukt, izmantojot vienīgi elektrību.
Foto: Publicitātes foto
Vispirms “Audi Prologue” saimē ienāca kupeja (2014.gada rudens, Losandželosa), tad universāls (2015.gada pavasaris, Ženēva). Pirmajā gadījumā prototipa motortelpā bija iebūvēts 605 ZS V8 turbo motors, otrā – hibrīdiekārta, ko pārstāv 3,0 litru TDI dīzeļdzinēja un elektromotora tandēms ar kopējo jaudu 455 ZS un 750 Nm.
Foto: Publicitātes foto
“Audi Prologue Allroad” pirmizrādi piedzīvos Šanhajas motoršovā, kas darbu sāk 22.aprīlī.
Foto: Publicitātes foto
Foto: Publicitātes foto
Foto: Publicitātes foto
Foto: Publicitātes foto