Mitsubishi Motors tirdzniecības rādītāji Eiropā gada laikā pieauguši par 39%. Japāņu auto ražotājam šis ir visaugstākais tirdzniecības rādītājs kopš 2010. gada.
Laika periodā no pagājušā gada 1. aprīļa līdz šī gada 1. martam Eiropā kopumā ir pārdoti teju 154 tūkstoši Mitsubishi automobiļu.
Visstraujākais pieprasījums pēc šīs markas automobiļiem novērots Lielbritānijā, kur tirdzniecības rādītāji, salīdzinot ar pērno gadu, pieauguši par 91% un kopumā pārdoti apmēram 28 tūkstoši automobiļu un Vācijā – 27 tūkstoši. Arī vairākās citās valstīs ir palielinājusies interese par Mitsubishi automobiļiem, un pēdējā gada laikā ir novērots straujš tirdzniecības kāpums. Piemēram, Mitsubishi Motors tirdzniecības rādītāji Spānijā un Zviedrijā pieauguši par aptuveni 80%, kamēr Polijā un Izraēlā par vidēji 60% un Itālijā par 36%.
Pārdotākais Mitsubishi modelis pērn bijis Outlander – aptuveni 45 tūkstošu pārdotu vienību, no tiem gandrīz 25 tūkstoši bijuši ar hibrīda versiju jeb Outlander PHEV. Tam seko ASX ar apmēram 40 tūkstošu pārdotiem automobiļiem un Space Star ar 30 268 vienībām.
Šādus tirdzniecības rezultātus īpaši veicinājis jaunais ar elektrību uzlādējamais hibrīdpiedziņas auto jeb Outlander PHEV. Kopš 2013. gada nogales, kad tas tika oficiāli prezentēts, Eiropā jau nonākušas aptuveni 40 000 šī modeļa vienības.
Lai arī dažādu faktoru dēļ, kā piemēram, valūtas kursa svārstības un degvielas cenas kāpums, Japāņu auto ražotāju darīja piesardzīgu, izsakot turpmākās tirdzniecības prognozes Eiropā, tas tomēr nākotnē sagaida pieaugošu patērētāju interesi. Īpaši pateicoties atjauninātajai Outlander versijai un apvidus automobiļa ar kravas kasti L200 uzlabojumiem, kas Latvijā gaidāmi 2016.gada rudenī.
Foto: iAuto.lv