“Mercedes-Benz” veicis G-klases modernizāciju, pievienojot apvidus auto motoru klāstam 422 ZS jaudīgo astoņu cilindru agregātu no superauto “AMG GT,” palielinot pārējo motoru jaudu un atsvaidzinot vizuālo izskatu.
Foto: Publicitātes foto
Jaunais motors ar četru litru darba tilpumu, degvielas tiešās iesmidzināšanas sistēmu un Biturbo tehnoloģiju tika izmēģināts arī prototipa 4×4² konstrukcijā, savukārt G500 saņem modernizētu variantu, kas attīsta 422 zirgspēku jaudu un 610 ņūtonmetru griezes momentu un pielāgots Euro-6 prasībām.
Foto: Publicitātes foto
Uzlabojumus un jaudas pieaugumu saņēmušas arī pārējās G-klases versijas: G350 d agrāko 245 zirgspēku vietā tagad attīsta 211 ZS, bet griezes moments no 544 Nm pieaudzis līdz 600 Nm. AMG G63 attīsta 571 ZS un 760 Nm (agrāk 544 ZS) , bet AMG G65 – 630 ZS un 1000 Nm (agrāk 612 ZS).
Foto: Publicitātes foto
Modernizācijas laikā veiktas arī citas pārmaiņas, tajā skaitā: jauni piekares, ESP, ASR un ABS regulējumi visām G-klases versijām, vizuālā izskata atsvaidzināšana ar jauna dizaina bamperiem, riteņu arku uzlikām un mērinstrumentu paneli, jauni krāsu varianti AMG modeļiem. Visas G-klases versijas (izņemot G65) komplektētas ar Start-Stop sistēmu.
Foto: Publicitātes foto
Modeļu gammas virsotnē izvirzīta jaunā Edition 463 modifikācija, ko izgatavo AMG. Vizuāli tā atšķiras ar divkrāsu instrumentu paneli un divkrāsu ādas sporta sēdekļiem, alumīnija virsbūves apakšas aizsargiem, kā arī sporta riepām, kas ieautas kaltos 21 collu riteņu diskos.
Foto: Publicitātes foto
Modernizēto G-klasi ražotājs klientiem sāks piedāvāt 2015.gada vasarā.
Foto: Publicitātes foto
Foto: Publicitātes foto
Foto: Publicitātes foto