Kļuvis zināms, ka atkal dzīvē atgrieztais “Ford” superauto “GT” saņems 700 ZS jaudīgu dzinēju – par 100 ZS vairāk nekā tika ziņots iepriekš.
Foto: Publicitātes foto
“Ford GT” sērijveida modelis būs vēl jaudīgāks nekā tika prognozēts līdz šim – jaunākās ziņas liecina, ka motortelpā divvietīgajai kupejai tiks iebūvēts 3,5 litru Twin-turbo V6 motors, kas attīstīs 700 ZS, lai gan agrāk publicētā informācija vēstīja par to, ka “Ford” savam jaudīgākajam modelim gatavo agregātu ar 600 ZS jaudu.
Foto: Publicitātes foto
“Ford” superauto konstrukciju papildinās 50 sensori un 28 mikroprocesori, kas analizēs izanalizēt informācijas daudzumu, kas atbilst 300 megabaitiem sekundē. Tas vajadzīgs, lai kontrolētu un ieviestu zibenīgas pārmaiņas daudzos automašīnas parametros. Elektroniskie palīgi seko līdzi, piemēram, akseleratora pedāļa un aktīvā aizmugures antispārna stāvoklim, ārējai temperatūrai un riepu spiedienam.
Foto: Publicitātes foto
“GT” būs kompaktu izmēru kokpits un sarežģītas konstrukcijas durvis, kas veidotas pēc „kaijas spārnu” un „šķērveida” durvju principiem. Ražotājs skaidro, ka šāds risinājums bijis nepieciešams, lai nodrošinātu gaisa padevi starpdzesētājiem un aizmugures antispārnam.
Foto: Publicitātes foto
Konstrukcija paredz arī oglekļa šķiedras riteņu disku un “Brembo” oglekļa-keramikas bremžu uzstādīšanu.
“GT” ražošana tiks uzticēta Kanādas kompānijai “Multimatic Motorsports,” kurai jau ir vairāki sadarbības projekti ar Ford. Gadā plānots izgatavot 250 eksemplāru un piegādes klientiem varētu sākties jau nākamgad.
Foto: Publicitātes foto
Iepriekšējais “Ford GT” tika ražots no 2004.gada līdz 2007.gadam un šajā laikā tapa 4038 eksemplāri. Zem sportiskās kupejas motora pārsega atradās 5,4 litru V8 motors, kas pateicoties “Eaton” kompresoram spēja attīt 550 ZS jaudu un 677 Nm griezes momentu.
Foto: Publicitātes foto