Šā gada pirmajos četros mēnešos zīmols Volkswagen Passenger Cars piegādājis 1,98 miljonus (2014. gada janvāris–aprīlis: 2,02 miljonus, -2,2%) transportlīdzekļu. Aprīlī klientiem tika piegādāti 496 100 (2014. gada aprīlī: 521 000, -4,8%) transportlīdzekļu.
„Tiktāl šogad zīmols Volkswagen Passenger Cars ir sasniedzis augstāko izaugsmi Eiropā,“ stāsta Volkswagen Group Pārdošanas un mārketinga nodaļas un Volkswagen Passenger Cars valdes loceklis Kristiāns Klinglers. „Taču situācija pasaules tirgū ir atšķirīga. Nedalīta uzmanība mums joprojām ir jāpievērš Krievijai un Dienvidamerikas reģionam,“ turpina Klinglers.
Pirmajos četros mēnešos kopējā Eiropas tirgū tika piegādāti 582 000 (467 800, +2,5%) Volkswagen Passenger Cars transportlīdzekļu, no kuriem 318 100 (298 400, +6,6%) nonāca Rietumeiropas tirgū (izņemot Vāciju). Vietējā tirgū Vācijā pārdošanas apjoms palielinājās par 7,6% līdz 198 100 (184 100). Piegāžu skaits Centrāleiropā un Rietumeiropā samazinājās — tur klientiem tika piegādāti 65 900 (85 300, -22,8%) automobiļu. Krievijā uzņēmums klientiem piegādāja 24 300 (45 800, -47,0%) transportlīdzekļu.
Foto: Publicitātes foto
Zīmola piegāžu skaits uz Āzijas-Klusā okeāna reģionu līdz aprīlim nedaudz palielinājās, sasniedzot 972 000 (993 400, -2,2%) transportlīdzekļu, no kuriem 899 400 (921 400, -2,4%) tika piegādāti Ķīnā (tostarp Honkongā). Klientiem Ziemeļamerikas reģionā Volkswagen Passenger Cars piegādāja 185 100 (184 400, +0,4%) transportlīdzekļu, no kuriem 109 200 (118 200, -7,5%) tika piegādāti ASV. Piegādes Dienvidamerikas reģionā no janvāra līdz aprīlim samazinājās līdz 167 400 (207 700, -19,4%) vienībām, no kurām 126 100 (165 400, -23,8%) tika nogādātas klientiem Brazīlijā.
Baltijas valstīs Volkswagen Passenger Cars piegādāja 1698 (attiecīgajā laika periodā 2014. gadā: 1475, +10,0%) transportlīdzekļu, kas atbilst 10% no kopējā transportlīdzekļu tirgus. Baltijas valstu tirgos 2015. gada pirmajos četros mēnešos izaugsmes rādītāji bija īpaši pozitīvi. Igaunijā tika piegādāti 513 transportlīdzekļi (attiecīgajā laika periodā 2014. gadā: 487, +5,3%), Latvijā — 600 transportlīdzekļi (attiecīgajā laika periodā 2014. gadā: 470, +27,7%), kas veidoja 13,5% no kopējā tirgus, savukārt Lietuvā tika piegādāti 585 transportlīdzekļi (attiecīgajā laika periodā 2014. gadā: 518, +12,9%).
Pirmajos četros šā gada mēnešos Baltijas valstīs ir palielinājies arī jaunu līgumu skaits ar jauniem klientiem — līgumus par jaunu automobiļu iegādi ir parakstījuši 2325 klienti (attiecīgajā laika periodā 2014. gadā: 2005, +13,8%). Īpaši labus panākumus no 2015. gada janvāra līdz aprīlim ir guvis jaunais Passat, kura iegādes līgumu ir parakstījuši 1277 klienti (2014. gadā: 417, +86,1%) — salīdzinājumam 2014. gadā kopumā Passat tika piegādāts 1123 klientiem.