“Volkswagen Golf” motoru klāstam pievienots jauns, īpaši ekonomisks dzinējs, kas uz 100 km patērēs vidēji 4,3 litrus degvielas.
Foto: Publicitātes foto
“Volkswagen” kompaktās klases modeli “Golf” turpmāk varēs pasūtīt ar īpaši taupīgu 1,0 litru trīscilindru benzīna motoru, kas pēc ražotāja apgalvojuma ir ne vien efektīvāks par konkurentu piedāvājumiem, bet arī visekonomiskākais benzīna dzinējs modeļa “Golf” vēsturē.
Foto: Publicitātes foto
“1.0 TSI BlueMotion” agregāts attīsta 115 ZS jaudu un 200 Nm griezes momentu. 4,3 litrus tas patērē gan komplektā ar septiņu pakāpju robotizēto DSG pārnesumkārbu, gan arī savienojumā ar sešu pakāpju manuālo transmisiju.
Foto: Publicitātes foto
Ražotāja dati liecina, ka “Golf” ar jauno trīscilindru motoru var sasniegt maksimālo ātrumu 204 km/h, bet no vietas līdz 100 km/h tas paātrinās 9,7 sekundēs. “1.0 TSI BlueMotion” komplektācijā iekļauts kondicionieris, elektroniskais diferenciāļa bloķētājs XDS, pazemināta piekare, “Start-Stop” sistēma un 15 collu riteņu diski.
Foto: Publicitātes foto
Vācijā jaunā “Golf” versija maksās, sākot no 20 450 eiro (trīsdurvju modifikācija).
Foto: Publicitātes foto
Interesanti, ka vācu “Autobild,” kas nevairās kritizēt (dažus) “VW” motorus un ražotāja uzrādītos degvielas patēriņus, apstiprina, ka pirmajā uzmanīgajā izmēģinājumu izbraucienā ar jauno “Golf” versiju 4,3 litru patēriņš patiesi netika pārsniegts. Ar piebildi, ka nav zināms, kā tas mainīsies reālos ekspluatācijas apstākļos, kad reti kurš no mums visu laiku piedomā par braukšanas stilu.
Foto: Publicitātes foto
Foto: Publicitātes foto