“Ford” atklājis sportiskās kupejas “Mustang” visjaudīgākās modifikācijas 5,2 litru V8 motora tehniskos raksturlielumus, pasvītrojot, ka tas ir visjaudīgākais atmosfēriskais motors kompānijas vēsturē.
Foto: Publicitātes foto
Minētais agregāts tiks izmantots modelim “Shelby GT350” un tā sacīkšu versijai “GT350R.” Dzinējs attīsta 526 ZS pie 7500 apgriezieniem minūtē un maksimālo griezes moments 582 Nm pie 4750 apgriezieniem minūtē. Motoram ir aizokeāna dzinējiem neierasta konstrukcija ar plakaniski novietotu kloķvārpstu (šāds risinājums raksturīgs itāļu sporta auto).
Foto: Publicitātes foto
Abās jaudīgā mustanga versijās motors tiks savienots ar jauno “Tremec TR-3160” sešu pakāpju manuālo pārnesumkārbu, kas izstrādāta, izmantojot īpaši vieglus materiālus.
Foto: Publicitātes foto
“Ford Mustang Shelby GT350” tehniskajā arsenālā ir piekare ar adaptīvajiem amortizatoriem, aizmugurējās ass bloķējošais diferenciālis, 19 collu riteņu diski, “Michelin” riepas. Savlaicīgu apstāšanos garantē spēcīgākās bremzes, kādas jebkad izmantotas sērijveida “Ford.” Tas ir “Brembo” ražojums ar 394 mm bremžu diskiem un sešu skavu bremžu mehānismiem priekšpusē un 380 mm diskiem un četru skavu mehānismiem aizmugures asij.
No sērijveida “Mustang” jaudīgais modelis atšķiras ar zemāk „nolaistu” priekšgalu un alumīnija motora pārsegu, kurā iestrādātas ventilācijas atveres. “Shelby GT350” būs oriģināla dizaina priekšējais un aizmugurējais buferis, neliels aizmugures spoileris un difuzors, radiatora režģis, kas nodrošina labāku gaisa pievadi 526 ZS motora dzesēšanai.
Foto: Publicitātes foto
Salonā jauns mērinstrumentu panelis, ar ādu apvilkti Recaro sporta sēdekļi, apakšā saplacināta sporta stūre, multimediju sistēma ar skārienjutīgu ekrānu un grozāms braukšanas režīmu izvēlnes slēdzis ar pieciem ražotāja iestatījumiem.
Foto: Publicitātes foto
“Ford Mustang” šā gada vasarā kļūs pieejams arī Eiropas tirgū, tomēr jaudīgo “Shelby GT350” mūsu platuma grādos nopirkt nevarēs.
Foto: Publicitātes foto
Foto: Publicitātes foto