Gada beigās jaunais “Audi” superauto “R8” klientiem kļūs pieejams arī elektriskās piedziņas versijā “e-tron,” kas jaunajā paaudzēs spēs aizbraukt tālāk un ātrāk uzlādēsies.
Foto: Publicitātes foto
Ražotāja informācija liecina, ka jaunās paaudzes “e-tron” ar pilnībā uzlādētām baterijām varēs nobraukt līdz pat 450 km, kas ir aptuveni tikpat, cik benzīna versija un gandrīz uz pusi vairāk nekā agrāk. Tas kļuvis iespējams, pateicoties jaunas konstrukcijas akumulatoriem, kas nepieaugot izmēros, spēj uzglabāt vairāk enerģijas.
Foto: Publicitātes foto
Arī uzlādēšanas ātruma ziņā panākts ievērojams progress – pie mājas elektrotīkla pilnu akumulatoru uzlādēšanu ciklu paveic 12,5 stundās, bet nepilnas četras stundas nepieciešamas, lai varētu nobraukt 150 km. Izmantojot ātrās uzlādēšanas staciju dīkstāves laiks sarūk līdz 95 un 30 minūtēm, bet vēlāk solītā jaunā līdzstrāvas iekārta baterijas ļaus uzlādēt vēl ātrāk – attiecīgi 80 un 15 minūtēs.
Foto: Publicitātes foto
“Audi R8 e-tron” bateriju komplekta 7488 šūnas apvienotas 52 moduļos, paslēptas vidustunelī un aiz aizmugures sēdekļa. 595 kg smagais komplekts integrēts automobiļa konstrukcijā un kalpo kā struktūru pastiprinošs elements.
Foto: Publicitātes foto
Zem priekšējā pārsega izvietoti dzesēšanas iekārtas komponenti, bet aizmugurē iekārtots neliels bagāžnieks 130 litru ietilpībā. Aiz stūres piestiprinātās pārslēgšanas lāpstiņas “e-tron” gadījumā kalpo kā režīmu izvēlne dažādas intensitātes rekuperācijas pakāpēm.
Foto: Publicitātes foto
“e-tron” modelim ir oriģināla dizaina priekšpuses un aizmugures noformējums, tikai šim modelim izstrādāti noslēgti riteņu diski, karbona gaisa pievadi ar oranžā ierāmējumā. “R8 e-tron” attīsta 462 ZS (920 Nm), 100 km/h sasniedz 3,9 sekundēs un var turpināt paātrinājumu līdz 250 km/h, kad nostrādā maksimālā ātruma elektroniskas ierobežotājs. Elektriskās suprmašīnas cena pagaidām nav zināma.
Foto: Publicitātes foto
Foto: Publicitātes foto
Foto: Publicitātes foto