“Peugeot 308 GTi” – visjaudīgākais franču kompānijas sērijveida modelis gatavojas startam un metīs izaicinājumu tādiem kompaktklases sportistiem kā “VW Golf GTI,” “Ford Focus ST” un “Seat Leon Cupra.”
Foto: Publicitātes foto
“Peugeot 308 GTi” aprīkots ar 1,6 litru 272 ZS četru cilindru benzīna turbo motoru no “Peugeot RCZ R.” Jau no rūpnīcas automobilis apgādāts ar sporta piekari, kas ir par 11 mm zemāka nekā “Peugeot 308” hečbekam, 380 mm bremžu diskiem priekšējai asij, 19 collu riteņiem un Torsena diferenciāli.
Foto: Publicitātes foto
Par atpazīstamību gādā oriģināla dizaina radiatora reste un divi hromēti izplūdes sistēmas uzgaļi, bet salonā sportisko akcentu uztur “Peugeot Sport” sēdekļi, ar ādu apvilkta sporta stūre un dažādi sarkanas krāsas dekori GTi stilā.
Foto: Publicitātes foto
No opciju saraksta pircējs var izvēlēties Premium mūziku (EUR 500), panorāmas jumtu (EUR 600) vai atpakaļskata kameru (EUR 280). Sportiskajam hečbekam pieejami septiņi virsbūves krāsu varianti, bet par 1800 eiro var pasūtīt īpašo “Coupe Franche” noformējumu ar sarkanas krāsas priekšpusi un melnu aizmuguri.
Foto: Publicitātes foto
Pieteikumus “Peugeot 308 GTi” iegādei var noformēt jau tagad, taču pasūtītās automašīnas ražotājs sāks piegādāt oktobra sākumā.
Foto: Publicitātes foto
Hečbeka bāzes cena ir EUR 34 950, kas Vācijas tirgū ļauj tam iespraukties pa vidu “VW Golf GTI Performance” (230 ZS, EUR 30 400) un “Golf R” (300 ZS, EUR 39 000). 250 ZS jaudīgais “Ford Focus ST” maksā 29 100 eiro, bet spāņi par savu “Seat Leon Cupra 280” prasa 32 370 eiro.
Foto: Publicitātes foto
Foto: Publicitātes foto
Foto: Publicitātes foto
Foto: Publicitātes foto