Kopš brīža, kad “Maybach” iekļāvās S-klases “Mercedes” saimē, kā dārgākais un greznākais tās pārstāvis, noieta statistika tikai aug. Īpaši pieprasīts vācu limuzīns ir Ķīnā, kur ik mēnesi pārdod vairāk kā 500 eksemplāru.
Laikā, kad Maybach bija pārstāvēts kā atsevišķs zīmols, gada laikā izdevās pārdot aptuveni 600 eksemplāru. Tagad situācija pilnībā mainījusies un tikai Ķīnā vien, kopš modeļa ieviešanas piedāvājumā (2015.gada februāris) katru mēnesi tiek pārdoti vairāk nekā 500 “Maybach.”
Foto: Publicitātes foto
Panākumi skaidrojami ar veiksmīgu stratēģiju un ar ievērojami zemāku cenu nekā agrāk prasīja par atsevišķi izdalīto “Maybach.” Ķīnā īpaši iecienīta “Mercedes-Maybach” S400 4-Matic versija ar trīs litru V6 motoru (tādas piedāvā Ķīnā un Krievijā), kas ļauj iekļauties zem četru litru kategorijas, par kuru jāmaksā krietni lielāka nodokļu summa. Šajā gadījumā “Maybach” maksā (pārrēķinot eiro) 212 500 eiro, bet par “S600” versiju būtu jāatdod 427 000 eiro.
Foto: Publicitātes foto
Krievija ir “Maybach” otrs lielākais noieta tirgus, kur 2015.gada pirmajos sešos mēnešos realizēti 285 eksemplāri. Krievijā četrsimtais “Maybach” maksā EUR 107 000, sešsimtais – EUR 181 720, kas abus vācu limuzīnus ierindo luksusa segmenta izdevīgāko piedāvājumu skaitā.
Foto: Publicitātes foto
Arī Dienvidkorejā pēc “Maybach” „jāstāv rindā” – kopš ieviešanas tirgū 2015.gada aprīlī, 200 eksemplāru lielais gada plāns tika izpildīts jau jūnijā. Klientiem piegādāti 192 automobiļi, bet 150 savas automašīnas vēl gaida. Korejā tiek piedāvāts piecsimtais “Maybach” (EUR 180 200) un sešsimtais modelis (EUR 227 400).
Par ASV tirgu detalizētas informācijas nav. Aiz okeāna tiek tirgots vienīgi visdārgākais “Maybach,” kas maksā aptuveni EUR 180 000. Vācijā “Maybach” S500 maksā EUR 134 054, “S600” – vismaz EUR 187 842.
Foto: Publicitātes foto
Foto: Publicitātes foto